Ugluk skrev:Alltid full skyddsutrustning, ser ut som en puckelryggig apa med hängröv. Fördelen med att bli äldre är att man inte behöver bry sig om hur man ser ut.
P@trik skrev:Det är ju alltid ett sätt att ta bort en "I love mom" tatuering....
ducce uno skrev:Åkte i jeans igår för ovanlighetens skull. :kocko
Det gick inte speciellt bra.
avskräckande bild, kolla inte om ni har nyss ätit eller snart skall göra det.
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=8628
Vad han menar är att om man kör i jeans kan man lika gärna köra i skjorts. Jag håller med, iallafall om vi pratar vurpor i över 20 km/h.bikerwoman skrev:MMM... du menar att nakna benpipor är lättare att göra rent... inbillar du dig att du bara får skrubbsår om du går omkull med hojen?? :kocko
JAG...en sjuksköterska som har sett....armar och ben skrapade ända in till benet så att man måste amputera för det finns ingen hud eller muskler kvar att ens transplantera!
Men kör du i shorts! Gör det!
bikerwoman skrev:MMM... du menar att nakna benpipor är lättare att göra rent... inbillar du dig att du bara får skrubbsår om du går omkull med hojen?? :kocko
JAG...en sjuksköterska som har sett....armar och ben skrapade ända in till benet så att man måste amputera för det finns ingen hud eller muskler kvar att ens transplantera!
Men kör du i shorts! Gör det!
......det ser ut som du kör som ett arsle......ducce uno skrev:Åkte i jeans igår för ovanlighetens skull. :kocko
Det gick inte speciellt bra.
avskräckande bild, kolla inte om ni har nyss ätit eller snart skall göra det.
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=8628
Vi vill bespara dem ett rent helvete, vilket kan bli följden.Dragon skrev:Tycker att den här hetsjakten som brutit ut på sporthoj.com börjar bli lite väl jobbig.
Jag menar om folk vill åka i jeans eller stringtrosor så låt dom göra det.
Varför bry sig så mycket som vissa här verkar göra..
(Förövrigt så vinner MFF allsvenskan i år! )
Kan vi som tjatar rädda en enda person från att råka ut för det helvetet, är det värt tjatet.Dragon skrev:PÅ viket sätt kan du bespara dom det..är inte det upp till var och en.
Eller det bara anntas att dom är idioter som inte fattar själv utan behöver bli undervisade av "de vise MED skinnställ"
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|