goshow
snöar
ibland har jag kört med mini-regskylt
Hahaha, ja jag undrar hur TS tänkte... All cred till de knuttar som håller sig till lagen men de allra flesta har råd att släppa till lite ibland.Jag har kanske uiilat någon gång på allmän väg. Kanske. Och kanske skrapat knäpuck på småvägar. Och kanske har jag börnat på gata. Men jag har aldrig i livet kört för fort. Nopp. Icke sa Nicke. Absolut aldrig. Nix.
(Vilken jävla fråga)
Hehe, jag har svårt att tänka mig att en enda motorcyklist i landet alltid hållt sig till regelverket. Det är ju i stort sett omöjligt...Hahaha, ja jag undrar hur TS tänkte... All cred till de knuttar som håller sig till lagen men de allra flesta har råd att släppa till lite ibland.
Själv kör jag väl inte särskilt snabbt, sällan över 90.(
Motard åker man bakhjul med Inte fort
Om du är seriös med det du skriver, så hoppas jag att det finns fler som dig i trafiken!
Själv kör jag väl inte särskilt snabbt, sällan över 90.
På 50-vägar blir det oftast 40 om det inte ligger någon stressad jävel bakom, jag finner det säkrare för både mig själv och olycksstatistiken att bland folk köra långsammare än skyltad hastighet.
Skillnaden på stoppsträckorna från 50 km/h och 40 km/h är väl inte så jättestora direkt, men så lite som en meter kan kanske vara ett sparat liv en vacker dag
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|