Handledare i sthlm sökes

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag kan ställa upp. Jag har bott i Årsta och dessutom varit singel. Jag är välutrustad och väldigt ihärdig. Betalning accepteras i kontanter eller natura. Ingen hemslöjd eller hantverk, tack.

Jag är iofs 14 år äldre än du, så det kan bli lite äckligt. Men jag är inte så bekymrad, är du?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Mat_hilda skrev:
Hejsan!

Började att övningsköra i slutet av förra sommaren och hann därför inte fixa kortet då.
Teorin är fixad och jag hoppas på att ta körkortet i början av sommarn som kommer.
Har två super bra handledare men dom har tyvärr inte så mycket tid som jag skulle vilja att dom hade :tungan

Så den stora frågan:

Finns det någon här som har tid att köra med mig så fort snön försvinner? Jag bor i årsta och att bo i närheten kan ju vara en fördel. Vill bara få in rutin på min körning så tuffa runt i stan, landsvägskörning eller piska bulten är vilket som :gnissla. Har bilkörkort så trafikvana har jag...

Så, finns det någon i STOCKHOLM, gärna södra delen som är intresserad?
PM:A!! :)

//Matilda

Tjenare!

Har nog tyvärr inte haft kortet tillräckligt länge för att hjälpa dig är jag rädd. Men vill du ha åksällskap i sommar är det bara att höra av dig! Bor i Haninge och letar någon/några att åka med i sommar. :)

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Itacha75 skrev:
Tjenare!

Har nog tyvärr inte haft kortet tillräckligt länge för att hjälpa dig är jag rädd. Men vill du ha åksällskap i sommar är det bara att höra av dig! Bor i Haninge och letar någon/några att åka med i sommar. :)

Ställ dig i kö!!!!!!! :4skrika :7peta

Bas_Rutten

En ärofull död är bättre än ett vanärat liv
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
GSF1200N Bandit
Magnus-Sthlm skrev:
Ok, tänkte mer om man får åka med två övningskörare samtidigt. Ska vara handledare åt en kompis så hon får gärna följa med då tänkte jag.

Det är enbart en som gäller. Tidigare fick utbildade körskolelärare ha flera med headset, radio och såna grejer, men även det är slut nu. Så en övningskörare är det som gäller för alla.

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
----SÅLD----
Mattias skrev:
Jag kan ställa upp. Jag har bott i Årsta och dessutom varit singel. Jag är välutrustad och väldigt ihärdig. Betalning accepteras i kontanter eller natura. Ingen hemslöjd eller hantverk, tack.

Jag är iofs 14 år äldre än du, så det kan bli lite äckligt. Men jag är inte så bekymrad, är du?

:yoparty :hihi

Mat_hilda

ABY
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
Honda VFR 400r
Herman skrev:
Skulle behöva några bilder... Skulle underlätta fallet... :7peta :lol
Mattias skrev:

Självklart lägger jag upp en bild på mig själv, det är ju ändå insidan som räknas!

Men nån borde det väl ändå finnas som har för mycket fritid?!

Bifogat

• up004.jpg
    up004.jpg
    9.9 KB · Visningar: 356

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
Mat_hilda skrev:
Självklart lägger jag upp en bild på mig själv, det är ju ändå insidan som räknas!

Men nån borde det väl ändå finnas som har för mycket fritid?!

inte funderat på linser, för utan dom där brillorna ser du garanterat inget och med får du inte på dig hjälmen :)

Mat_hilda

ABY
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
Honda VFR 400r
mojjsan skrev:
inte funderat på linser, för utan dom där brillorna ser du garanterat inget och med får du inte på dig hjälmen :)

Jag vet, de kan bli ganska jobbigt. Man får så mycket blickar när man försöker ha brillorna utanpå hjälmen okså :hihi

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag tycker det är fördjävligt att en massa hormonstinna killar som bara tänker med kuken ska komma och förstöra den här lilla flickans tråd. Fördjävligt. :mad:
Hon som säkert hade förväntat sig svar från vettiga kyrkgossar men bara en massa pedofiler och annat bottenskrap nappar.

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
----SÅLD----
Victor skrev:
Jag tycker det är fördjävligt att en massa hormonstinna killar som bara tänker med kuken ska komma och förstöra den här lilla flickans tråd. Fördjävligt. :mad:
Hon som säkert hade förväntat sig svar från vettiga kyrkgossar men bara en massa pedofiler och annat bottenskrap nappar.

Du är duktig :pannkyss :tummenupp

:hihi

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Hade jag vart singel är det ju nästan så man ställt dig i kö för Mattias :Bugar :hihi :hihi

njelger

Guest
Victor skrev:

Hellre tänka med än tänka på...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...