Handledare?

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
hej.. nu är det så att jag och min handledare inte längre kan köra tillsammans då det råder lite realtionsproblem då han va min syrras pojkvän. så nu letar jag efter en ny! Handledare då alltså och inte ny pojkvän till min syrra :tungan

Är det någon vänlig själ här från göteborgstrakten som är villig att ställa upp och även få pengar för besväret..
Jag har uppkörning den 28 april men jag tror att jag kan det mesta men behöver finslipa lite på manöverbanan och stadskörning.

om någon är intresserad så kan ni väll skicka ett pm till mig..
vet att jag är ute lite sent nu med tanke på uppkörningstiden men då jag inte är helt tappad bakom vagnen så tror jag att jag kan lära mig dom sista delarna mha en av er.

(är tråden felplacerad eller om man ej får göra sånna här requests så ber jag nån mod antingen flytta eller radera tråden)

Last edited:

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Hej,

Tänkte mest att du kanske borde editera om inlägget! När du skriver att din nuvarande handläggare inte längre vill ställa upp så blir man lite fundersam på varför! Och om du raggar ny handledare så kanske det inte är så bra!

Annars önskar jag dig lycka till! :)

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Hej,

Tänkte mest att du kanske borde editera om inlägget! När du skriver att din nuvarande handläggare inte längre vill ställa upp så blir man lite fundersam på varför! Och om du raggar ny handledare så kanske det inte är så bra!

Annars önskar jag dig lycka till! :)

hehe de va så att han var min systers pojkvänn och nu är dom inte tillsammans mer så ville inte min syrra att jag skulle ha nån mer "relation" med han.
Tack för den konstruktiva kritiken :D

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
hehe de va så att han var min systers pojkvänn och nu är dom inte tillsammans mer så ville inte min syrra att jag skulle ha nån mer "relation" med han.
Tack för den konstruktiva kritiken :D

Haha okay tänk vad kvinnligt! Men shit nu när du har skrivit det så kommer ju folk tycka synd om dig och säkert ställa upp! :)

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
E för galen vart av med kortet 2 gånger tror inte jag e godkänd

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
om de va mer än 5år sen så ska de nog gå bra =P

Jo men de var bil korten mc kortet tog jag förra sommaren så de går nog inte men kommer ihåg provet men de e inte så svårt de fixar du lätt om du bara e lung sen vet jag man skakar som ett asplöv när man väl e där ändå :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy