Old Badger
SportHojsentusiast
Nu är ju din Koltrast inte en nakenhoj så jag skulle hjälpa kåpan att styra bort vinden från händerna. Att skruva i den lackade kåpan är inte lysande men att skruva på en vindavvisare på sidopanelen liknande det Joey hade 1983 borde inte vara så mycket jobb. Beggade paneler kostar en femhundring paret om du vill spara de fina originaldelarna.Många bra svar här ändå ?. Min tanke är ju som sagt skydd med kåpa över... frågan är ju hur det kommer passa? Eller om det ens håller? Funderar på att skaffa någon enklare svart universalmodell.
I värsta fall gör det varken till eller från vad gäller vinddrag, och i bästa fall skyddar det mot både vind och regn.
Stort tack för alla tips??
Oxford värmehandtag kan jag också rekommendera.
Jag har inte så stor erfarenhet av din hoj mer än att en norrman var med på en sådan på väg till en hojträff i norra Finland på gränsen till Norge en sommar. Vi körde över 70 mil i ett par plusgrader på vägen tillbaka. Men det enda jag kommer ihåg var att han fick soppatorsk och min SportHoj från 60-talet var enklast att få soppa ur...
Honda CBR 1100 XX Blackbird 1999-2006 (CBR1100XX SC35) Del Inre Kåpa Vänster Överkåpa (64596-MATB-0000) | Baboon Motorcycle Parts
Butik Honda CBR 1100 XX Blackbird 1999-2006 (CBR1100XX SC35) Del Inre Kåpa Vänster Överkåpa (64596-MATB-0000). Baboon är webbshopen för begagnade och nya motorcykeldelar. ✅ 25+ års erfarenhet
www.baboon.eu