Med tanke på hur noggranna killar är på att städa så är jag inte förvånad över något som skrivs här.
Du, de största slarvpellarna jag känt har varit kvinnor, utan konkurrens.
Med tanke på hur noggranna killar är på att städa så är jag inte förvånad över något som skrivs här.
Jag har bott med ungefär lika många kvinnor som män och när det gäller renlighet så leder tjejerna stort...OM man inte räknar in flator.
Borde ha en tråd som hänger ut dåliga kunder med. För det finns gott om puckon därute av den varan med!
Det känns inte bekant faktiskt. Visst, tjejer är duktiga på att byta gardiner och såna där rysch-pysch-prylar men för övrigt så brukar de största slarverna vara av honkön.
Nu räknar jag inte med grisar till killar som motsvarigheten hos tjejerna kan vara svår att finna utan medelmåttan.
Jag bor ihop med en som jag tjatar på konstant vad det gäller städning och undanplockning. Jag skulle kunna visa en bild på hennes kontra mina byrålådor. Mina går att stänga lätt och jag har allt sorterat minutiöst. Hennes, not so much. Släng ner en handgranat och det blir bättre ordning.
Eller så har jag bara träffat fel tjejer helt enkelt
Lustigt, killar kan ha lite smådammigt och allmänt ruffigt, tjejer kan förvandla ett rum till ett inferno av löst liggande och malplacerade prylar på några få timmar.
Sen drevar dom ner precis allt i slasken oxå, bara öser i.
Det finns många håll att titta från. En del har system att betala så lite som möjligt eller inget alls.En dålig kund innebär ju oftast en missnöjd kund vilket studsar tillbaka på hantverkaren. Så denna tråden räcker nog.
Kanske en tråd om bra hantverkare istället ? Tycker iallafall det kan va bra om nån här slipper bli blåst på dubbla kostnaden eller kanske ännu mer .Det finns många håll att titta från. En del har system att betala så lite som möjligt eller inget alls.
Klart det finns dåliga hantverkare, och ibland passar inte två människor ihop. Men det finns dåliga busschaufförer bilmekaniker och hembiträde som lurar folk minst lika mkt.
Finns garanterat några dåliga människor här på sh av dom också.
Istället för o hänga ut privata bekymmer som kanske till o med skulle kunna vara tvås fel eller kundens.
Tycker ni ska prata om roligt hojåkande istället på detta forumet o lämna dåligt hantverk till Martin timells arv av hemmasnickare!
Liknar fan mer flashback.com av detta
Kanske därför den här delen av forumet heter Överflödiga DiskussionerEller ta de på Facebook o flashback?
Kan betygsätta mc mekar o körskolor på sh istället verkar mer on topic kan jag tycka.
Eller ta de på Facebook o flashback?
Kan betygsätta mc mekar o körskolor på sh istället verkar mer on topic kan jag tycka.
Eller ta de på Facebook o flashback?
Tycker det är seriöst o klanka ner på nån som dessutom inte är här för o berätta sin sida av saken.Detta är ju inte direkt den seriösa delen av forumet så ett sluta grina vore kanske på sin plats.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|