Har bestämt mig för en xr650...

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
electronaut skrev:
Nej men det kostar underhåll, däck, bensin och avbetalning på lånet osv. och så tar det mycket tid med mekning och underhåll.

ja min flickvän är inte så jätteglad när jag "underhåller" hojjen :ajjabajja :6surkart ,försökt att förklara att den behöver åxå lite kärlek, :hihi

Xo

Sitter fint
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
XR650 Superjävelmotard
DwD skrev:
ja min flickvän är inte så jätteglad när jag "underhåller" hojjen :ajjabajja :6surkart ,försökt att förklara att den behöver åxå lite kärlek, :hihi

Jo, men så satans mycket är det väl inte? Dessutom uppskattar hon säkert att hon har en kille som kan posera med hoj.. de blir ju alldeles :tuttar av det..eh.. väl? :D

Tjejen är lite väl kort och når inte ner, men hon vill testa att köra om jag sitter bakom..eh.. på säkert område dårå, som jag lovat i ett svagt ögonblick :rolleyes: (jah vafan jag var full OK!!?)

Last edited:

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Xo skrev:
Jo, men så satans mycket är det väl inte? Dessutom uppskattar hon säkert att hon har en kille som kan posera med hoj.. de blir ju alldeles :tuttar av det..eh.. väl? :D

Tjejen är lite väl kort och når inte ner, men hon vill testa att köra om jag sitter bakom..eh.. på säkert område dårå, som jag lovat i ett svagt ögonblick :rolleyes: (jah vafan jag var full OK!!?)

:lol jo min är inte så lång heller, 1,58cm hon når ju knappt ner till fotpinnen :rofl
det är ett jäkla gnäll om att skaffa fotpinnar bak, har försökt att förklara att det är en enMANS hoj :hihi

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...