Har dom knarkat på Eurosport?

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Här har man undvikit all MotoGP-info hela helgen för att kunna se det idag mellan 10-11. Datorn inställd, tv-skärmen putsad, kaffet klart.
JAG FÅR SE 6 J*LA VARV:huvet :huvet :finger :hördu :6surkart (var det nog med smileys?)

Vem ska jag stämma? Vem får jag slå med depåstöd? Var hittar jag det förb***ade racet?

sandstream

Guest
Missade du början (9:40) eller hade de klippt ner racet till 6 varv totalt?

Kanske ingen tröst men det är inget race som går till historien.

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Du missade inget Betsy, Stoner på Ducati var överlägsen som vanligt den här säsongen. Slutsegern som i en liten ask i år för Crazy. Jag önskade att jag varit ute och kört hoj istället för att se ännu en vinst för lill-aussien, det börjar bli trist med MotoGP.

/Mackan

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Missade början eftrsom jag i min enfald inbillade mig att om en sändning startar kl.10 så betyder inte det 9.40:gnissla Bra race eller ej, det är en pricipsak:fakta Jag ska f*n SMS-bomba hela Giro d´Italiasändningen med fåniga cykelpumpsfrågor:gnissla

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Missade början eftrsom jag i min enfald inbillade mig att om en sändning startar kl.10 så betyder inte det 9.40:gnissla Bra race eller ej, det är en pricipsak:fakta Jag ska f*n SMS-bomba hela Giro d´Italiasändningen med fåniga cykelpumpsfrågor:gnissla

Hahaha :lol

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Jag tror inte att de klarat att starta någon GP sändning i rätt tid i år, börjar de inte för tidigt så börjar de för sent :mad:

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Jag ska f*n SMS-bomba hela Giro d´Italiasändningen med fåniga cykelpumpsfrågor:gnissla

Förstör inte ett av mina enda kvarvarande nöjen för att genomlida Maj nu när länsstyrelsen "äntligen" tagit sitt beslut att dra in mitt KK! :mad:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Som sagt, inget rejs att hurra över.

Rekset finns säkert på en pirat-bukt nära dig ;)

JMKbiker

Medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Multistrada 950s
Ännu bättre var det i lördags när jag satte mig ner för att se eftersändningarna på tidskvalet till Motogp och de bryter när det är tre minuter kvar med klipp på skatare som lekte! De tyckte väl att det räckte med att visa de första 57, händer ju inte så mycket de sista minuterna när de är kval... :mad:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år