Stegrat över med en Ktm 625 supercomp för många år sedan, trodde jag hade fyran i men det visade sig vara trean, märkte det efter att jag ryckt för kung o fosterland i styret
Resultatet blev: ett par Replayjeans mindre o nöjet att få kolla på tv liggandes på mage resten av veckan.![]()
Haha, ja det har man ju gjort några gånger.Alltså att inte växelindikator är standard är ju katastrof. Om man kommer in i en rondell måste man växla 3-4-5-6-5-4-3 bara för att veta att det är 3an man har i så man inte skämmer ut sig och lyfter hjulet 1 dm för man hade fel växel.
Skulle ta ut hojen en sista runda innan vitnerdvalan detta året, skulle jag aldrig ha gjort. Slog över på första wheelingen.
Aja, bara pula lite i garaget, nya kläder och hjälm och på det nästa år igen![]()
Sen är ju frågan, hur många Uiilingar har försäkringsbolagen fått pyntat för...![]()
Det är väl ointressant? Man har ju isf betalt för helförsäkring, då ska man självklart ha rätt att utnyttja den.
Till att finansiera en missad Uiiling, naturligtvis
Vad annars ska man ha försäkringsbolag till...
Jag har hört att man inte ens behöver betala självrisken om man anger att man uiiilat när man ringer skaderegleraren.![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |