Har du fått kontakt via sh?

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.

Kom igen! Berätta om hur just du fick kontakten som förändrade ditt liv på ett eller annat sätt tack vare sporthoj.com.

Rumsrena bilder som illustrerar lyckan är naturligtvis extra krydda till din berättelse!

Själv har jag inget att berätta... ännu... men känner på mig att det finns gullipluttiga, himlastormande och glädjebringande berättelser, tillräckligt för en talkshow i 432 avsnitt, som döljer sig i detta forum!

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Charlyze skrev:
2495538 Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.

Kom igen! Berätta om hur just du fick kontakten som förändrade ditt liv på ett eller annat sätt tack vare sporthoj.com.

Rumsrena bilder som illustrerar lyckan är naturligtvis extra krydda till din berättelse!

Själv har jag inget att berätta... ännu... men känner på mig att det finns gullipluttiga, himlastormande och glädjebringande berättelser, tillräckligt för en talkshow i 432 avsnitt, som döljer sig i detta forum!

Nog kan jag tänka mig att starta en romans med nån i alla fall:tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Jag och en snubbe som nickar lorkan har blivit Dödspolare Aptajta :tummenupp (han är som en broscha) Det känns svinbra !

Alltid kul att hitta nya kompisar! :yoparty

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag har nog gjort allt man kan göra här. 12 banningar talar för sig själv :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Att ragga på sporthoj.com är som att fiska i en laxodling. Man KAN inte misslyckas, och är man inte nöjd är det bara att slänga i betet igen. Det är tragiskt enkelt, faktiskt.

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Mattias skrev:
2495645 Att ragga på sporthoj.com är som att fiska i en laxodling. Man KAN inte misslyckas, och är man inte nöjd är det bara att slänga i betet igen. Det är tragiskt enkelt, faktiskt.

Klart det är lätt för er killar som gillar killar! :tungan

Vi andra som tvingas ragga på de 8 tjejerna som är reggade på sh har det inte lika lätt.. :argpådato

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Ja SH är en bra plats att knyta kontakter på. Man kan hitta folk som bor runtomkring där man själv bor som man kanske aldrig hade träffat om det inte vore för det gemensamma intresset, hoj. Vi är ute och kör när vädret tillåter och det visade sig också att vi hade gemensamma kompisar. Riktigt trevlig prick som jag ser fram emot att umgås mer med.

Och nej, det är ingen tjej. Och nej, jag är inte ghey.

Bobby

MC Doktorn

Guest
Jag till skillnad från mattias via trial and error som tar vad han får brukar jag ge mig ut och selektera går upp i gryningen bakom en buske ser ett lämpligt byte överraskningen är total och enligt beprövad erfarenhet lyckas det i 7 fall av 10 :tummenupp

Mao SH är överskattat och very bad eftersom tänkbar partner kan ha varit med mattias :rolleyes:

f låt mattias :tomten

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
SH har väl orsakat många förhållanden, t.o.m. bröllop (och barn)?

Själv har jag bara träffat massa nya polare :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
zykl0n skrev:
2495682 Klart det är lätt för er killar som gillar killar! :tungan

Vi andra som tvingas ragga på de 8 tjejerna som är reggade på sh har det inte lika lätt.. :argpådato

Jag inser nu att ordet "laxodling" var dåligt valt. Nej, jag har inte fiskat glada laxar här heller. Tjejerna här törstar efter uppmärksamhet, det är därför de kör hoj. Ett vältajmat PM här och lite MSN där så är det klart.

MC Doktorn skrev:
2495793 Jag till skillnad från mattias via trial and error som tar vad han får brukar jag ge mig ut och selektera går upp i gryningen bakom en buske ser ett lämpligt byte överraskningen är total och enligt beprövad erfarenhet lyckas det i 7 fall av 10 :tummenupp

Mao SH är överskattat och very bad eftersom tänkbar partner kan ha varit med mattias :rolleyes:

f låt mattias :tomten

Du behöver nog inte oroa dig för att bli buksvåger med mig, iofs. Jag talar inte för egen del när jag säger att det är tragiskt enkelt. Jag har varken personlighet, självförtroende eller utseende för tillfälliga kontakter via internet. Jag är osäker på om det är en bra eller en dålig sak.

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kajlyl skrev:
2495813 SH har väl orsakat många förhållanden, t.o.m. bröllop (och barn)?

Själv har jag bara träffat massa nya polare :tummenupp

Dig har man ju träffat - o vi har haft lite kul då o då med jämna mellanrum haha.

Bäst var nog burnen utanför din skola. Moahahahahahahahahha.

Om du fortfarande är hobbyfotograf får du gärna lov att fota lite till mig är du snäller.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Fråga Jannica!! Hon har raggat fijeeet! :tummenupp
Öh... Höll på att glömma mina soffsovarvänner... EBS och Pallas Athena.... :rolleyes:

/Carin

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tack vare SH har jag fått en sjujävla trevlig julafton en gång, ett par fester(som spårat ur), en flaska vin i present och en massa mer.

Ni har fått tröjor av mig.

Jag har kanske köpt grejjer för 20.000kr från annons-sidorna med.... fast de hade jag ju hittat på blocket istället tror jag om inte SH funnits.

MC Doktorn

Guest
Mattias skrev:
2495834

Du behöver nog inte oroa dig för att bli buksvåger med mig, iofs. Jag talar inte för egen del när jag säger att det är tragiskt enkelt. Jag har varken personlighet, självförtroende eller utseende för tillfälliga kontakter via internet. Jag är osäker på om det är en bra eller en dålig sak.

Jag trodde du var en riktig kvinnomagnet

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Har, så vitt jag vet, aldrig träffat någon från SH i verkligheten. Jag tror ni är bot'ar allihopa.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Mattias skrev:
2495834 Ett vältajmat PM här och lite MSN där så är det klart.

Jag talar inte för egen del när jag säger att det är tragiskt enkelt.

En kompis kompis:rolleyes:

av vilken anledning är det tragiskt?, är det bra om det är krångligt:confused:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
KGK skrev:
2495889 En kompis kompis:rolleyes:

av vilken anledning är det tragiskt?, är det bra om det är krångligt:confused:

Bra saker får man inte till skänks. Man måste jobba/betala för det om det ska vara riktigt fint.

MC Doktorn skrev:
2495877 Jag trodde du var en riktig
kvinnomagnet

Det har jag aldrig trott.

Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Mavve skrev:
2495849 Dig har man ju träffat - o vi har haft lite kul då o då med jämna mellanrum haha.

Bäst var nog burnen utanför din skola. Moahahahahahahahahha.

Om du fortfarande är hobbyfotograf får du gärna lov att fota lite till mig är du snäller.
Eller de galna turerna i gammla M5(18)

Visst fotar jag, men har kass med tid, skicka PM/MSN/SMS så kanske vi kan styra upp nått

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy