Henken
Guest
Kia skrev:2498320Är absolut inte ful och vad folk kallar mig på jobbet spelar ingen som helst roll... Vet ju att de, oavsett vad de hittar på att kalla mig, får betala sina böter...![]()
![]()
Personligt pronomen?
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Kia skrev:2498320Är absolut inte ful och vad folk kallar mig på jobbet spelar ingen som helst roll... Vet ju att de, oavsett vad de hittar på att kalla mig, får betala sina böter...![]()
![]()
Henken skrev:2498876Personligt pronomen?Nä, jag var allmängiltig.
Så där snackar bara avundsjuka grabbarJoe Schmoe skrev:2496623Sen öppnade hon ögonen, såg dig och undrade "hur jävla mycket drack jag igår egentligen?"
Haha fy fan va kul,,,släng upp bilden då!crossniklas skrev:2506661Jag fick en person som sett mig på SH som addade min msn igår. Han var bi-sexuell och helt pantad i huvudet. Seriöst, han hade inte svårt att hålla inne sina fantasier![]()
(har kvar printscreen på konversationsloggorna för dom som vill se)
Paradoxy skrev:2506675Jag försöker få kontakt med Nursey men jag tror jag skrämde henne![]()
Nursey skrev:2506746
Du lät precis som alla mina manliga patienter Paradoxy (fast i GB format..inte flåsande över sängkanten)
(fast dom brukar vara senildementa och i övre 80års åldern)så jag blev smickrad denna gång
![]()
Det är lugnt..vill du ha tablett eller stolpillerParadoxy skrev:2506756Jag är kille, jag kan inte hjälpa det![]()
Nursey skrev:2506760Det är lugnt..vill du ha tablett eller stolpiller
Edit: Det kanske är nu jag skall ändra min avatar text![]()
HUMOR!crossniklas skrev:2506661Jag fick en person som sett mig på SH som addade min msn igår. Han var bi-sexuell och helt pantad i huvudet. Seriöst, han hade inte svårt att hålla inne sina fantasier![]()
Paradoxy skrev:2506790Stol![]()
"Nurses do it with patients"![]()
Charlyze skrev:2495538Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.
Paradoxy skrev:2506675Jag försöker få kontakt med Nursey men jag tror jag skrämde henne![]()
Nursey skrev:2506760Det är lugnt..vill du ha tablett eller stolpiller
Edit: Det kanske är nu jag skall ändra min avatar text![]()
Jag vill se! Jag vill se!crossniklas skrev:2506661Jag fick en person som sett mig på SH som addade min msn igår. Han var bi-sexuell och helt pantad i huvudet. Seriöst, han hade inte svårt att hålla inne sina fantasier![]()
crossniklas skrev:2507583Tar inlägg från tidigare post. Men jag hade vädligt skoj bakom skärmen iaf!
Det var en på msn som addade mig idag och hade fått tag på msn genom sporthoj hära!...
Fakkverk skrev:2507634Du är lite småsugen erkänn, synd att du inte hade några filmer i burken utan bara på DVD. Annars hade det kanske varit du & Nikki_boy...
Skämt åsido, kewl läsning, tack för den!
Edit: Kul att han är uthängd med foto, nu inväntar vi mobben! :corn
crossniklas skrev:2507730Haha nejtack!Han är inte medlem, vem som helt kan ju kolla på SH...
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand