Eftersom den vänder sig till cyklister så är det väl inte så aktuellt?MagnusK skrev:Keith Code har författat lite fler böcker, någon som har läst "A Gear Higher: The Bicycle Racer's Handbook of Techniques"...
Eftersom den vänder sig till cyklister så är det väl inte så aktuellt?MagnusK skrev:Keith Code har författat lite fler böcker, någon som har läst "A Gear Higher: The Bicycle Racer's Handbook of Techniques"...
sandstream skrev:Du bor i Göteborg och kör Kawasaki, sånna lite jag inte på. Du har säkert en bild på Tom Cruise i plånboken![]()
![]()
Vadå, vill du inte vara snabbast i depån ocksåGoodstuff skrev:Eftersom den vänder sig till cyklister så är det väl inte så aktuellt?
Nähh. Jag går.sandstream skrev:Vadå, vill du inte vara snabbast i depån också![]()
Goodstuff skrev:Eftersom den vänder sig till cyklister så är det väl inte så aktuellt?
sandstream skrev:Har läst nästan hela tvåan nu och man har lite att jobba på nästa sommar
Ska bli kul och se om tipsen kan göra en snabbare.
Jag vet! Ska ringa Chris Ash eller NyTeknik och höra om de har någon kassettbandspelare att låna utP@trik skrev:Vafan då läst.. du skulle ju spela in![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |