SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej .
Tack för det SÖS, fick en operationstid så blir inget Älvdalen…Jag har faktiskt ett nyårslöfte om jag ska vara helt ärlig. Jag ska köra hoj i Älvdalen, på is och i snö och jag ska ha jäkligt kul på köpet.
Tack för det SÖS, fick en operationstid så blir inget Älvdalen…
Jo stället gör ju det. Problemet är bara att jag måste vänta ett helt år tills nästa gång Älvdalschansen dyker upp och jag kanske inte ens är lika mycket på hugget som i år.Tacka nej då, så kan ju nån annan bli opererad.
Nä just det, var nöjd, Älvdalen ligger kvar.
Jag var på hälsokontroll förra veckan och allt så bra ut.
Sköterskan frågade hur mycket jag trodde jag vägde, runt 87-88 svarade jag.
102 kg.
Nu stundar stramare tider, skinnstället hänger i hallen och skrattar åt mig varje gång jag går förbi.
Vara ett riktigt rövhål. Typ sparka omkull muggar för tigggare. Och vara allmänt otrevlig mot skräp
De flesta chips innehåller tämligen mycket socker. Skulle jag tvingas att gissa med arslet så handlar det nog om nära på lika mycket socker som salt för vissa smaker. Alltså uppåt ett par procent. Och när man har börjat tänka på det så känns det ganska tydligt om man slickar på t.ex. ett sourcream and onion.Edit: Vet att chips och ostkrokar inte direkt är socker men räknar dit sånt iaf.
t.ex. ett sourcream and onion.
De flesta chips innehåller tämligen mycket socker. Skulle jag tvingas att gissa med arslet så handlar det nog om nära på lika mycket socker som salt för vissa smaker. Alltså uppåt ett par procent. Och när man har börjat tänka på det så känns det ganska tydligt om man slickar på t.ex. ett sourcream and onion.
Ska du fuska och äta chips så ät "lättsaltade" eller liknande. Är det bra grejer så innehåller de bara potatis, olja och salt. Inget socker i alla fall, även om det blir en hel massa kolhydrater ändå
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|