Tror som du
Novus presenterade precis sitt resultat från idag, det stämde inte riktigt med den rätta raden
Där hade Allians lite mer än Dom rödgröna, men inte över 50%. Dock hade SD över 4%.
Tror som du
Både ja och nej. De registreras fortfarande som blanka, men tillfaller inget parti.
Stod som funktionär idag på sturup och har inte "hunnit".
Kan jag rösta nu? :skäms
om man inte får rösta då?
dåligt utformad poll, tänk på alla stackars 16 o 17 åringar likt undertecknad som inte kan svara nåt av alternativen
Dålig ursäkt du har haft lång tid på dig att rösta...
Jag vet... Därför har jag ingen ursäkt för att gnälla på hur utgången blir.
Blir inga inlägg från min sida i den bemärkelsen.
Hur skulle det påverka resultatet för att ta fram statistik över soffliggare menar du?
Så små pojkar ska inte rösta. Ni får växa till er genom att träna på att bli karl. Leta upp ett garage, drick slattar och byt ett tändstift eller nåt
Äh, kamma dig och kom in i matchen.
Gör en SD... Gnäll satan och kalla det för kritiskt tänkande!
haha, syftade mer på att jag inte kunde se resultatet på pollen utan att ljuga, fast det kan man säkert ändå, jag vet bara inte hur och har både garage på tomten slattar och tändstiftbyten i mängder
Eftersom du kan ändra din röst tills vallokalen stänger kommer inga urnor öppnas före kl 20.
Har sett fram emot det här hela vecka, så jag va som ett barn på julafton i morse
Correction: eftersom alla som har förhandsröstat ska ha rätten att ångra sin förtidsröst börjar man inte räkna förtidsrösterna före 20.00. Men om du gått till urnan är det däremot slutgiltigt, de kan ju inte gå och gräva efter din första röst i urnan eftersom de är anonyma...
Tycker att det är ens skyldighet som medborgare i en demokrati att rösta. Är inte direkt någon jobbig grej att göra såhär vart fjärde år.
Novus presenterade precis sitt resultat från idag, det stämde inte riktigt med den rätta raden
Där hade Allians lite mer än Dom rödgröna, men inte över 50%. Dock hade SD över 4%.
Me too.
Hade dock glömt hur mycket jag faktiskt bryr mig, sjuk ångest för en halvtimme sen. Sög i mig en Bedarö Bitter av bara farten...
Dock är jag inte bitter alls just nu...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |