Tja tja....
Tänkte bara skriva lite. Som rubriken lyder så krockade jag men med min mc. Fredagen den 19:e vid Knivstad på väg hem från jobbet. Det var en bil som tydligen tyckte de var bäst att strunta i sin väjningsplikt. Så då var det bara för mig att köra in i sidan på bilen. Det är 70 på denna väg. Har bara hört att det var så de hände vet personligen inte vad som hände.
Jag har hört att det var så de hände själv har man inget minne av olyckan varken 30 min innan eller efter kraschen.
Så vad hände man mig. Jo, medvetslös ca en 15 min efter olyckan. Fick en punkterad lunga, brutet nyckelben, spricka i axeln, sprickor på ryggraden 3 st, fel på muskelfästena runt ryggen, 1/3 av kroppen är täckta av blåmärken. Intensiven 2 dagar och sjukan 3 dagar. Så det är först nu man har börjat komma igång igen. Om man har otur så måste de operera om min axel om en vecka pga. av sprickan och nyckelbenet.
Så jag vad säger man!?!?…. Hade i alla fall all den tur som fanns har man hört..
Kommer att uppdatera denna ”tråd” med bilder på min hoj efter olyckan. När jag orkar ta mig ner dit den står....
/Herman