Vastrix
Påställd
NSR skrev:Har jag förstått fel eller är det så att ni svenskar inte får skjutsa nån om ni är under 18, föratt här i finland får vi skjutsa vem som helst då man fått kortet (A1).![]()
![]()
rätta mig om jag har fel.
Jepp så är det
NSR skrev:Har jag förstått fel eller är det så att ni svenskar inte får skjutsa nån om ni är under 18, föratt här i finland får vi skjutsa vem som helst då man fått kortet (A1).![]()
![]()
rätta mig om jag har fel.
RGmaniac skrev:En annan har inte flickvän,har inte tid då jag bor i garaget och är kär i hojjen![]()
Iceman1975 skrev:Eller så får du ändå inte plats med nån brud bakpå din hoj..![]()
Iceman1975 skrev:Eller så får du ändå inte plats med nån brud bakpå din hoj..![]()
RGmaniac skrev:En annan har inte flickvän,har inte tid då jag bor i garaget och är kär i hojjen![]()
cRoC skrev:Man blir inte av med kortet om man skjutsar när man är under 18 va ? Hur pass är böterna?
maverick_750rr skrev:Helt seriöst!!!
Hur gör ni för att träffa brudar?
Jag får aldrig nån. ALDRIG!!!
I er ålder(läs 16-18) så hade jag hur många som helst typ, nu finns det ingen alls till mig. Jag är 22, är jag för gammal för brudar nu???
En Sam
maverick_750rr skrev:Helt seriöst!!!
Hur gör ni för att träffa brudar?
Jag får aldrig nån. ALDRIG!!!
I er ålder(läs 16-18) så hade jag hur många som helst typ, nu finns det ingen alls till mig. Jag är 22, är jag för gammal för brudar nu???
En Sam
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand