Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att då ge dig ett svar på frågan så har jag hittills inte fått något som kan liknas vid mens, tack och lov.FeeBee skrev:Mitt inlägg till sandstream va mellan mig och sandstream och det va inte bara den här tråden det var en kommentar på.
sandstream skrev:2167351
Att det finns grader i helvetet är svårt att förstå för vissa.
R1 danne skrev:2169109har övn kört privat i 260km/h![]()
a_xc skrev:2169190hade nog inte vatt så populärt om du gjort det med körskolan![]()
Patrik29 skrev:2168959Bil 320km/h
Mc 315km/h![]()
sandstream skrev:2169162För att då ge dig ett svar på frågan så har jag hittills inte fått något som kan liknas vid mens, tack och lov.
Däremot slutar jag aldrig förvånas över hur korkade en del människor och deras resonemang är.
Om de sedan ventilerar sina åsikter i ett forum får den faktiskt tåla att det finns folk med andra åsikter som kommer att ifrågasätta deras.
En del klarar inte av det och gör då ett kort inlägg med pubertala vibbar, tex "Har du mens" eller liknande.
Vill bara förtydliga att när jag skriver "på rätt ställen" (i samband med vart man kan åka fort) så menar jag att det är skillnad på att toppa sin hoj ensam på motorvägen och att kryssa mellan bilar i 200 som bmx-bojan.
FeeBee skrev:2168981Som sagt, vi har haft diskussionen förut. Jag skryter inte med att jag har varit uppe i 200, det va ju bara frågan i tråden och det ÄR väldigt vanligt att man kör 200+ med sporthoj. Det gör ÄVEN du. Försök inte säga något annat...
Det är klart det går fortare när man kör 200 än när man kör 110. Det förstår väl alla, men att det är otroligt svårt att reda upp en situation i 200 kan jag knappast hålla med om. Det är klart svårare, men i 110 står man ju nästan still när man kör hoj.
Jag vet att du förspråkar bankörning framför allt, men du behöver inte moralpredika det. Du vet mycket väl att jag kör gata och trivs med det (och tar med riskerna i kalkylen) och du vet precis hur jag kör...
Mitt inlägg till sandstream va mellan mig och sandstream och det va inte bara den här tråden det var en kommentar på.
//EBS @ FeeBee's konto
peteR1000 skrev:2167346är inte detta en ganska onödig fråga att ställa på ett sporthojsforum?![]()
Fyllestyrning skulle jag bara försvara om det var i ett nödläge där ingen annan transport fanns att tillgå, tex om någon måste till sjukhus.Victor skrev:2169188Ser man på, det förväntade jag mig inte att du skulle skriva. Det är lite av min devis och med den kan man försvara det mesta. Typ fyllestyrning och massa annat.
Nu börjar du låta som min 7 åriga dotter när hon är arg: "Jag får ALDRIG göra det...."EBS skrev:2169488Du får tolka mitt inlägg precis hur du vill. Pubertala vibbar eller ej, du förstod precis vad jag menade. Om du sen väljer ett märka ord istället för att försvara varför du "alltid" skriver negativa inlägg är upp till dig. Det är knappast nån som blir gladare eller några diskussioner förgyllda av gnälliga inlägg.
Nej, det var inte frågan i tråden men om du läste lite fler trådar skulle du veta att den här startades som följd av bmx-bojans tråd där han glatt berättade om de elaka poliserna som bestämde sig för att jaga honom när han faktiskt bara låg och kryssade mellan bilarna i 200 km/h.EBS skrev:Jag kan hålla med dig om att det är skillnad, men det va knappast frågan i tråden, eller hur? Frågan var vilka som kört över 200 km/h. Det va ingen som skrivit att dom minsann kör över 200 km/h i rusningstrafik, eller hur? Hur ofta träffar du på sånna i trafiken överhuvudtaget? Du skrev det bara för att skapa diskussion.
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning