IronMike
Guest
ta måste ta bort strypningarna å dra till varvbrytetPinky skrev:2177935Hade en Suzuki, den gick inte ens så fort
ta måste ta bort strypningarna å dra till varvbrytetPinky skrev:2177935Hade en Suzuki, den gick inte ens så fort
IronMike skrev:2177999ta måste ta bort strypningarna å dra till varvbrytet
Fürstenhoff skrev:2178261Kom till Stockholm i sommar och du kan få åka bakpå i 200mph!!
/Fürstenhoff.
räkna om, räkna rätt...Pinky skrev:2178265Vi pratade väl 300 här, inte 272
pakopak skrev:2178281räkna om, räkna rätt...
bör bli ca 322-326, kommer inte ihåg exakt...
hahaha!Pinky skrev:2178297DOH . Jag räknade om kw till hk hehe...klockan är mycket
Fürstenhoff skrev:2177809Runt om i världen så finns det folk som håller med dig till 100% men det finns precis lika många om inte ännu fler som gillar att testa sina gränser, testa hur fort man kan köra mm så att idiotförklara någon bara för att han eller hon gillar spänning eller fart är ganska patetiskt!!
Försök inse fakta att vi alla är olika och att vi gillar olika saker i stället för att försöka hitta infalls vinklar att klanka ned på folk så lovar jag att detta forum & världen skulle vara en bättre plats att vara på!!
Kan personligen bara säga att när jag körde fortare än 200mph på ett hjul, fortare än 400km/h på två hjul samt körde fortare än 330km/h med bil var några av mina livs största ögonblick - endast mitt bröllopp & nedkomsten av mina två barn har varit större händelser än mina fart upplevelser!!
Mvh,
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2177809Runt om i världen så finns det folk som håller med dig till 100% men det finns precis lika många om inte ännu fler som gillar att testa sina gränser, testa hur fort man kan köra mm så att idiotförklara någon bara för att han eller hon gillar spänning eller fart är ganska patetiskt!!
Försök inse fakta att vi alla är olika och att vi gillar olika saker i stället för att försöka hitta infalls vinklar att klanka ned på folk så lovar jag att detta forum & världen skulle vara en bättre plats att vara på!!
Kan personligen bara säga att när jag körde fortare än 200mph på ett hjul, fortare än 400km/h på två hjul samt körde fortare än 330km/h med bil var några av mina livs största ögonblick - endast mitt bröllopp & nedkomsten av mina två barn har varit större händelser än mina fart upplevelser!!
Mvh,
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2178261Kom till Stockholm i sommar och du kan få åka bakpå i 200mph!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2178763Vi kan väl göra så här i stället - ta din Supra till valfri bana i Sverige eller till Nürburg ring någon gång i juli/augusti så kan du visa vad den går för mot min gamla sura Subaru Impreza!!
Hänger den med mig på någon av dessa banor så lovar jag att äta upp mina svettiga tränings strumpor!!
Vad ställer du upp med som mot prestation om du INTE hänger med!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2178795Men, men, men jag är ju gammal och grå hårig med dålig reaktions förmåga samt att vår Subaru är en slö gammal sak!!
http://www.gatbilar.se/car.php?car=225
/Fürstenhoff.
NO_FEAR skrev:2178788Ja om det inte vore för att min supra väger ett antal hundra kg för mycket och driver på två hjul för lite för att åka ifrån en "gammal" subba på bana.
Vi kan ju byta bil på bankörningen så får du visa hur mycket bättre förare du e.
Micke_Nilsson skrev:2178827Tror du tar dej lite vatten över huvet nu men men...
NO_FEAR skrev:2179093Nu förstår jag inte?
Tror du på allvar att han hade åkt ifrån mig om jag hade rattat hans Subaru och han hade fått köra min Supra? Min Supra väger nästan 1600kg och har bara 450hk.
På Nürburg ring, kanske.
På en svensk bana. Inte en chans.
Men på "bulten" skulle du kunna köra ifrån honom... När han kör hoj??Sen kan vi ta en runda på den där ökända bulten?
Så kan vi se om du hänger på supran när det börjar svänga.
IronMike skrev:2167740nytt försök
--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj ..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
:corn
Gasglad&Full skrev:2179153950kmh!!!!! På 15 000 meters höjd!!!! HAH klå det om du kan!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |