Har du varit över 300 km/h?

varit över 300 km/h

• Antal röstningar
    0

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
saknar en pollvariant!

Vill men har inte hoj till det!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
pakopak skrev:
2178281 räkna om, räkna rätt...

bör bli ca 322-326, kommer inte ihåg exakt... :3freak

DOH :huvet. Jag räknade om kw till hk hehe...klockan är mycket :)

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
Fürstenhoff skrev:
2177809 Runt om i världen så finns det folk som håller med dig till 100% men det finns precis lika många om inte ännu fler som gillar att testa sina gränser, testa hur fort man kan köra mm så att idiotförklara någon bara för att han eller hon gillar spänning eller fart är ganska patetiskt!! :7peta

Försök inse fakta att vi alla är olika och att vi gillar olika saker i stället för att försöka hitta infalls vinklar att klanka ned på folk så lovar jag att detta forum & världen skulle vara en bättre plats att vara på!! :pannkyss

Kan personligen bara säga att när jag körde fortare än 200mph på ett hjul, fortare än 400km/h på två hjul samt körde fortare än 330km/h med bil var några av mina livs största ögonblick - endast mitt bröllopp & nedkomsten av mina två barn har varit större händelser än mina fart upplevelser!! ;)

Mvh,
/Fürstenhoff.

Tycker det är så att hojen gärna vill lätta från gatan så fort man kommer i ett enda liten ojämnhet när man närmar sig 300. Hur fan lyckas du hålla dig kvar på två hjul eller hojen överhuvudtaget i 400... fast det kanske inte sker på gata?

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
japp :D

Fürstenhoff skrev:
2177809 Runt om i världen så finns det folk som håller med dig till 100% men det finns precis lika många om inte ännu fler som gillar att testa sina gränser, testa hur fort man kan köra mm så att idiotförklara någon bara för att han eller hon gillar spänning eller fart är ganska patetiskt!! :7peta

Försök inse fakta att vi alla är olika och att vi gillar olika saker i stället för att försöka hitta infalls vinklar att klanka ned på folk så lovar jag att detta forum & världen skulle vara en bättre plats att vara på!! :pannkyss

Kan personligen bara säga att när jag körde fortare än 200mph på ett hjul, fortare än 400km/h på två hjul samt körde fortare än 330km/h med bil var några av mina livs största ögonblick - endast mitt bröllopp & nedkomsten av mina två barn har varit större händelser än mina fart upplevelser!! ;)

Mvh,
/Fürstenhoff.

PS du har pm ........ :va
Mvh
//robin

Mvh,
/Fürstenhoff.[/QUOTE]

PS du har pm ........ :va
Mvh
//robin

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Fürstenhoff skrev:
2178261 Kom till Stockholm i sommar och du kan få åka bakpå i 200mph!! :fyllisar

/Fürstenhoff.

Är det aldrig någon som vågar åka bakpå eller?
Jag ska upp till Arlanda o jobba till helgen...
Jag åker mer än gärna på slangen i 200mph.
Sen kan vi ta en runda på den där ökända bulten?
Så kan vi se om du hänger på supran när det börjar svänga. ;)

/Fredrik

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
300

japp....har varit där och kollat....hände inget spciellt där så jag slog av och njöt av naturen istället....varför???....jag var lite nyfiken... :rofl
Ska kanske tillägga att det testades under "kontrollerade former" på en flygfältsraka.... :D

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Fürstenhoff skrev:
2178763 Vi kan väl göra så här i stället - ta din Supra till valfri bana i Sverige eller till Nürburg ring någon gång i juli/augusti så kan du visa vad den går för mot min gamla sura Subaru Impreza!! :rofl

Hänger den med mig på någon av dessa banor så lovar jag att äta upp mina svettiga tränings strumpor!! :3freak

Vad ställer du upp med som mot prestation om du INTE hänger med!! :7peta

/Fürstenhoff.

Ja om det inte vore för att min supra väger ett antal hundra kg för mycket och driver på två hjul för lite för att åka ifrån en "gammal" subba på bana. ;)

Vi kan ju byta bil på bankörningen så får du visa hur mycket bättre förare du e. ;)

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Fürstenhoff skrev:
2178795 Men, men, men jag är ju gammal och grå hårig med dålig reaktions förmåga samt att vår Subaru är en slö gammal sak!! :(
http://www.gatbilar.se/car.php?car=225

/Fürstenhoff.

Jo, jag vet. ;)
Men det är ju ändå det där med vikten. hehe. :p

Självklart är jag medveten om subarun inte är så gammal o tråkig som du påstår. Den e snarare en bil som jag nog skulle kunna betala för att åka en runda i. Och jag tycker inte ens om att åka bil. hehe.

Du får väl hojta till när du behöver en ung frisk förare med lite reaktionsförmåga. ;)

Micke_Nilsson

Kan man muta nån till bättre väder? =)
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
NO_FEAR skrev:
2178788 Ja om det inte vore för att min supra väger ett antal hundra kg för mycket och driver på två hjul för lite för att åka ifrån en "gammal" subba på bana. ;)

Vi kan ju byta bil på bankörningen så får du visa hur mycket bättre förare du e. ;)

Tror du tar dej lite vatten över huvet nu men men... :pannkyss

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Micke_Nilsson skrev:
2178827 Tror du tar dej lite vatten över huvet nu men men... :pannkyss

Nu förstår jag inte?
Tror du på allvar att han hade åkt ifrån mig om jag hade rattat hans Subaru och han hade fått köra min Supra? Min Supra väger nästan 1600kg och har bara 450hk.

På Nürburg ring, kanske.
På en svensk bana. Inte en chans.

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
NO_FEAR skrev:
2179093 Nu förstår jag inte?
Tror du på allvar att han hade åkt ifrån mig om jag hade rattat hans Subaru och han hade fått köra min Supra? Min Supra väger nästan 1600kg och har bara 450hk.

På Nürburg ring, kanske.
På en svensk bana. Inte en chans.

Nu blev jag lite nyfiken:
Sen kan vi ta en runda på den där ökända bulten?
Så kan vi se om du hänger på supran när det börjar svänga.
Men på "bulten" skulle du kunna köra ifrån honom... När han kör hoj?? :tummenupp

RR ABBE

Det är rätt kul ändå...
Gick med
9 Nov 2003
Hoj
Tuono factory V4, Ducce 999 och en räser :)
Är det bara jag som blir rädd i en bil över 180km/h??

Hoj däremot blir ju bara stabilare ju fortare man kör enligt fysikens lagar..

Har själv haft 340+ på mätaren på en busa så det bordekvala in.

Detta utfördes på en flygraka och var både mer odramatiskt och betydligt tråkigare än att toppa mina andra hojar jag haft... r1, blade, cbr600rr, ducce osv.

Det enda vi kan vara ense om är att det är känslan det handlar om... :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Gasglad&Full skrev:
2179153 950kmh!!!!! På 15 000 meters höjd!!!! HAH klå det om du kan!

15000? Vad flög du med då egentligen? Airbus 380?

EDIT: För övrigt har jag flugit i Mach 2, dock inne i morsans mage men ändå, jag vinner :tungan.

Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...