fan va arg man ska va..
Synd att du inte såg reg nummer ,gå hem och bränna upp hans husvagn , sen e man gla igen
Annars är det bara anmäla reg nr. Skadestånd och att det är fängelse på smitning så han ser man inte heller av
fan va arg man ska va..
Synd att du inte såg reg nummer ,gå hem och bränna upp hans husvagn , sen e man gla igen
Yes, nu har man provat att vurpa med 125:an också. Rondell + regn + slitet bakdäck + omkörnining av Volvo var en halvbra kombination.
Men nu vet man att skydden funkar iaf. smidigare att vurpa nu än på moppen i shorts och t-shirt också, lite blåmärken var ju fan allt.
Ska nog skaffa mig ett par crosstövlar förresten, min touringstövel eller vad det är för nåt sprack vid sulan och skyddar inte så jävla bra känns det som. Funkar crosstövlarna bra förresten eller är det stelt och osmidigt satan?
Yes, nu har man provat att vurpa med 125:an också. Rondell + regn + slitet bakdäck + omkörnining av Volvo var en halvbra kombination.
Men nu vet man att skydden funkar iaf. smidigare att vurpa nu än på moppen i shorts och t-shirt också, lite blåmärken var ju fan allt.
Ska nog skaffa mig ett par crosstövlar förresten, min touringstövel eller vad det är för nåt sprack vid sulan och skyddar inte så jävla bra känns det som. Funkar crosstövlarna bra förresten eller är det stelt och osmidigt satan?
Skulle köra om en bilist som glömde blinka vänster, nästa sekund satt jag i sidan på bilen, för att sekunden efter ligga vid trottoarkanten...
Hade lämnat mina stövlar och byxor hemma då jag "bara skulle till affären".
Denna lathet ledde till en för tidigt avslutad säsong, kryckor och muskelskador på höger ben under knäet, hela vägen ner till tårna, samt två mycket vackra sår på höger knä, där det i skrivande stund sitter 2 ärr...
Måste säga att det var jäkla tur att jag inte bröt något (eller värre...), jag körde trots allt i 60km/h.
Skinnjacka, ryggskydd, handskar & hjälm användes så allt gick fint ovanför midjan iaf!
Sista gången man körde utan full utrustning vill jag ju lova.
Hojen kommer inte rulla igen heller, håller på att slåss med försäkringsbolaget just nu...
Tråkigt att höra. Hade du klarat dig utan skador om du haft skydd? Känns som att knäskydden i byxorna skyddar klockrent mot sådant, men du kanske fick sår och muskelskador nedanför skyddet (som inte var där)?
Eller så kör du inte om där det finns anslutande vägar och liknandeDet är ju omöjligt att veta, men jag hade kommit undan mycket lindrigare iaf.
Hade jag haft stövlar så går dessa hela vägen upp till knäskydden på byxorna nästan.
Kommer ju inte köra utan skydd hädanefter så, får vänta till nästa vurpa och jämföra skadorna!
Eller så kör du inte om där det finns anslutande vägar och liknande
Vurpat och vurpat har jag inte gjort. Inte när det varit torrt ute. 4 gånger nu i snön . Fick reda på att mina knäskydd i byxorna är STENHÅRDA! Så det blir att byta ut dem mot någe annat.
Men nerläggningar har skett dock i väldigt väldigt låg fart(gång fart).
Läskigt med snö i fälgen nu i 50-60 km/h. Känns som att man kommer knacka på hos diket snart .
OBS!!! Jag kör knappt 30 men ibland vill man gasa och då går det fortare
Tog du körkortet i år?
råna en tant eller nått det är det värt!Skaffa isdäck Kostar för mycket dock, så jag köper inte det.
Tog du körkortet i år?
Fick obalans och kom ner i ett spår från en bil/lastbil och lyckades köra in i en snövall i förrgår
Jag landade mjukt i snövallen 1 meter ifrån hojen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |