Vad var lögnen då?lilltryne skrev:Attans... Då har jaga ertappat en privat säljare med o ljuga... :-( *suck* Jag som tyckte killen verkade vettig, tänkte köpa hojen idag... uhhh.. vad gör jag nu då? Ljuger han om det kan han ju ljuga om mc'ns skick o historik i övrigt oxå, o serviceboken kanske han oxå har fuskat med... Kan man se på någe sätt om serviceboken är falsk?
*suck*
Såvitt jag vet finns det bara en godkänd handlare i göteborg...lilltryne skrev:Attans... Då har jaga ertappat en privat säljare med o ljuga... :-( *suck* Jag som tyckte killen verkade vettig, tänkte köpa hojen idag... uhhh.. vad gör jag nu då? Ljuger han om det kan han ju ljuga om mc'ns skick o historik i övrigt oxå, o serviceboken kanske han oxå har fuskat med... Kan man se på någe sätt om serviceboken är falsk?
*suck*
yonsson skrev:Såvitt jag vet finns det bara en godkänd handlare i göteborg...
Den vid HD i mölndal. Vad hette stället?
RonJeremy skrev:Vad var lögnen då?
Jag kommer inte ens på vad dom heter.paguf skrev:Mothers MC. På Åvägen i Mölndal. Men han har knappt några Ducati nuförtiden. Mest Monster.
Om det är firman som ligger i en luffarlokal ungefär vid masthugget vid vattnet så köp INTE något där. Dom påstår att dom är auktoriserade, men verkar inte kunna ett skit.lilltryne skrev:Att det inte fanns någon generalagent för ducati i sverige...
jag frågade om den var importerad o då sa han att den var det, för att det finns ingen generalagent i sverige.
Nä, e en privat säljare... hans hoj är importerad, o det brukar ju vara lite osäkert o köpa importerade hojar/bilar, men han menade på att ducati inte har någon generalagent här i sverige så det är ingen fara att köpa en importerad... alltså, det är typ enda valet man har.. eller någe..yonsson skrev:Om det är firman som ligger i en luffarlokal ungefär vid masthugget vid vattnet så köp INTE något där. Dom påstår att dom är auktoriserade, men verkar inte kunna ett skit.
yonsson skrev:Jag kommer inte ens på vad dom heter.
speed nånting tror jag. Trevliga som satan och verkar kunniga.
Dom kanske flyttat iofs. Dom hade massa ducati när jag var där förra sommaren.
Vill ha en monster...paguf skrev:Leter du efter en schysst Ducce Lilltrynet kan du får köpa min 800 Sport.
Han verkar ju ha noll koll. Min är importerad förresten. Men av skälet att jag ville ha en röd 600 -00 och det hittade jag ingen i sverige.lilltryne skrev:Nä, e en privat säljare... hans hoj är importerad, o det brukar ju vara lite osäkert o köpa importerade hojar/bilar, men han menade på att ducati inte har någon generalagent här i sverige så det är ingen fara att köpa en importerad... alltså, det är typ enda valet man har.. eller någe..
Vet du om han heter Johan? I så fall är det den firman jag menar. Låg vägg i vägg med HD innan. Den HDbutiken man ser från stora vägen vid avfarten till mölndals sjukhus (har kanske flyttat nu), men hade bara ducati och någon aprilia när jag var där. En hel del roliga tillbehör till ducati hemma oxå.paguf skrev:Jättetrevliga och har en mekare som är grym.
Du har pm...yonsson skrev:Om du vill så kan du PMa adressen till annonsen så kan jag säga vad jag tycker spontant. Jag är väl knappast nån expert, men det kanske kan vara kul att få second oppinion för dig. Och jag kommer ju knappast sno den av dig eftersom jag har en egen
lilltryne skrev:Vill ha en monster...
yonsson skrev:Vet du om han heter Johan? I så fall är det den firman jag menar. Låg vägg i vägg med HD innan. Den HDbutiken man ser från stora vägen vid avfarten till mölndals sjukhus (har kanske flyttat nu), men hade bara ducati och någon aprilia när jag var där. En hel del roliga tillbehör till ducati hemma oxå.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|