lilltryne
Den modiga lilla grisen...
Bra checklista!amullo skrev:Checklista:
Bra checklista!amullo skrev:Checklista:
lilltryne skrev:Attans... Då har jaga ertappat en privat säljare med o ljuga... :-( *suck* Jag som tyckte killen verkade vettig, tänkte köpa hojen idag... uhhh.. vad gör jag nu då? Ljuger han om det kan han ju ljuga om mc'ns skick o historik i övrigt oxå, o serviceboken kanske han oxå har fuskat med... Kan man se på någe sätt om serviceboken är falsk?
*suck*
lyfter tråden lite....vilka är det som är importör/general agent för ducati idag???
är det dessa??? http://www.j-flex.se/ducatisverige/ sidan känns lite gammal och inte så att säga up to date.......
Enligt min Ducati-länk saknar samtliga demohojar. Fick intrycket att det rör sig om firmor med kontoret på fickan som knappt har några hojar i lager.jodå, brukar finnas hos de flesta.
Enligt min Ducati-länk saknar samtliga demohojar. Fick intrycket att det rör sig om firmor med kontoret på fickan som knappt har några hojar i lager.
Scrolla ner på sidan.Enligt min Ducati-länk saknar samtliga demohojar. Fick intrycket att det rör sig om firmor med kontoret på fickan som knappt har några hojar i lager.
För att jag vill provköra?Att du inte blir återförsäljare själv och vänder trenden?
För att jag vill provköra?
För att jag vill provköra?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring