har en för stor avatar..

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Har en avatar som ligger på 700kB så jag undrar om det inte kan ska gå att fixa så man kan länka bilden från en annan sida till SH.. då slipper man ju allt med upload-gränsen och så

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
KOne skrev:
Har en avatar som ligger på 700kB så jag undrar om det inte kan ska gå att fixa så man kan länka bilden från en annan sida till SH.. då slipper man ju allt med upload-gränsen och så[/QUOTE

Lägg ut avataren här så är det alltid någon som fixar den åt dig.

/Anders

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
hehe okej men vet nite om det är så mycket att fixa..

bestgif.gif

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
blir bara lite jobbig när det finns tusen av den på samma sida =)

Nozfer

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
None
Du hittade ingen längre?
jag tror inte det går att banta ner den till 37 kb eller vad det nu är som är gränsen

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Nozfer skrev:
Du hittade ingen längre?
jag tror inte det går att banta ner den till 37 kb eller vad det nu är som är gränsen

hehehe jo jag har en anna sida full med massa andra =)
Saken va det om nån kunde fixa så man länka istället för att ladda upp bilden.. så det funka precis som när jag la upp bilden i mitt andra mess

Nirre

Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducatis
Bildspelet är ju nästan mer underhållande än det som går på tv ikväll! Riktigt ball va den. :yoparty

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
KOne skrev:
hehehe jo jag har en anna sida full med massa andra =)
Saken va det om nån kunde fixa så man länka istället för att ladda upp bilden.. så det funka precis som när jag la upp bilden i mitt andra mess
Problemet är ju att inte alla uppskattar 700 KB stora avatarer, oavsett om dom ligger på SH-servern eller är inlänkade utifrån. Tänk dig ett scenario där de flesta har avatarer på 700 KB, det blir inte kul för stackars modemanvändare att läsa trådar där 20-30 avatarer skall tankas hem, 700*20 = 14 MB för en sida.

För övrigt, vad är vitsen med en lång jävla epelepsiframkallande idiotavatar som bara stör läsningen?

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
sgtpepper skrev:
För övrigt, vad är vitsen med en lång jävla epelepsiframkallande idiotavatar som bara stör läsningen?

du kan ju läsa några av medelande ovanför.. dom e roligare att kolla på än alla andra avatarer där en kille sitter meningslöst på sin motorcykel och åker i 30km/h för att hans morsa eller nån ska hinna ta en bild.
Sen ser inte jag häller nån speciell meningen med alla bilder på frukt och kondomer som rör sig fram och tillbaks men dom gör ju SH trevligare..
men jaja, känner folk att den är störande så får man väll hitta nått annat och för övrigt räcker det bara med att säga så... onödigt och meningstlöst att börja kalla min fina avatar för saker :(

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept