hajen5 skrev:Tar man vänstern EFTER Kvarnkurvan i 180 så är man nog redo för MotoGP.........
Jo, det skulle jag också vilja se.
hajen5 skrev:Tar man vänstern EFTER Kvarnkurvan i 180 så är man nog redo för MotoGP.........
Jag oxå...abstruse skrev:Jo, det skulle jag också vilja se.
Supermoto skrev:Gött att tjejen blev övertygad. Undrar om det var alla bilder av apstrutsen i gräset (upptäckte jag när jag tittade i den tråden igen) som avgjorde
MTS Aero skrev:Tjusigt, från vilken åkning är bilden ?
/Nyfiken
Kolla med Åsa, hon åker på alla träningar i hela SverigeCBR-CAT skrev:Har inte anmält mig ännu. Behöver dela släp med någon upp ocn ner. Är det någon som vill dela på kostnader och som har bil o släp?
GSXR1100R skrev:Kolla med Åsa, hon åker på alla träningar i hela Sverige
CBR-CAT skrev:Har inte anmält mig ännu. Behöver dela släp med någon upp ocn ner. Är det någon som vill dela på kostnader och som har bil o släp?
Hoppas att det gick bra med dig & hojenCBR-CAT skrev:Tack o bugar. Ska kolla med töserna.
Nu kan man ju gasa på lite extra också när det mesta på hojen är kraschat. Blev "lite" påkörd häromdagen...
CBR-CAT skrev:Tack o bugar. Ska kolla med töserna.
Nu kan man ju gasa på lite extra också när det mesta på hojen är kraschat. Blev "lite" påkörd häromdagen...
Härlig inställning, Åsa börjar bli nervös nuCBR-CAT skrev:Ont blod och rejäla hojar förgås inte så lätt.
Det är nu man kan börja koncentrera sig på att köra och skita i hojen. Har meddelat vekstan att omplåstring kan vänta till hösten, ett par repor i lacken kan tillkomma.
Snacka mindre, kör bättre iställetGSXR1100R skrev:Härlig inställning, Åsa börjar bli nervös nu
Åsa #96 skrev:
Snacka mindre, kör bättre istället
CBR-CAT skrev:Skönt att känna att man har piskan på sig
Det bästa är ju att man kan ställa krav tillbaka! D v s då får du Åsa lära mig köra på bakhjulet som du gör på den ursnygga bilden! OK?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|