Har någon någonsin vunnit på Triss?

alfaholic

Enbent bandit
Gick med
23 May 2009
Ort
Åkersberga
Hoj
BRP spyder RSS
Bekant till mig hade "importerad " en fru från Thailand efter 1,5 år här i Sverige så skrapade hon fram 25:000:- i 25 år , dagen efter hade hon packat och dragit tillbaka till Thailand , han var inte så glad för han förlorade sin hemhjälp (slav) men det var rätt åt honom tyckte jag...

/Juha
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Jag van 10´000kr för ett gäng år sedan och bara några månader efter så van en klasspolare 100´000kr så vinna går de men de är ju sällan de går så fel!
Tror att de flesta som köper Triss tar nya lotter om de vinner under 100kr för att öka sina chanser att vinna en större summa!
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
kompis till mig jobbar inom PR o har svenska spel som kunder de har själva sagt att de är CP-Dåliga odds på spelet. Som om man ska vinna på lotto ska man inte satsa på triss.
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Småsummor som jag tagit nya lotter för. Vilken idioti det är egentligen.

OM man nu ska satsa på spel borde man ju välja det spel med högst chans att vinna. Räknat på både odds och genomsnittsvinst då alltså. Vilket spel är det?
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Småsummor som jag tagit nya lotter för. Vilken idioti det är egentligen.

OM man nu ska satsa på spel borde man ju välja det spel med högst chans att vinna. Räknat på både odds och genomsnittsvinst då alltså. Vilket spel är det?

Har för mig att keno har rätt hög vinnstchans
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Ska skrapa två stycken Trisslotter strax och återkommer med resultatet.
Edit: Inte en spänn.:va
 
Last edited:

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
75:- bagis rikare häromdagen, med tre nya lotter i morgon så är iaf. svenska spel lite rikare!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Bekant till mig hade "importerad " en fru från Thailand efter 1,5 år här i Sverige så skrapade hon fram 25:000:- i 25 år , dagen efter hade hon packat och dragit tillbaka till Thailand , han var inte så glad för han förlorade sin hemhjälp (slav) men det var rätt åt honom tyckte jag...

/Juha

Man ska ändå byta ut dom ungefär vid den tiden, annars får dom uppehållstillstånd.

Får dom uppehållstillstånd är det slut med fjäsket, då blir dom precis lika lata och ouppfostrade som svenska kvinnor.

Man ska hela tiden se till att ha en ny på väg hem, eller papperstallrikar så att det räcker tills den nya har kommit hem, annars kan det börja lukta konstigt ur diskbaljan.
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Förra grannen vann 5 miljoner på TV4-skrapet.

Själv skrapade jag fram 5000kr med en polare när man var snoris, det var dock inte på triss.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag vann 2000 nånting på joker för ett par månader sen. Hade 4 rätt och även den sista siffran rätt. Skulle jag haft dom två siffrorna där emellan, rätt oxå, så hade det blivit 10 000 000
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
75 25 och 50 lite då och då, självklart byter man in mot nya i varierande skick....
 

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Oslo
Hoj
Letar!
En fd. granne vann 1 miljon på postkodlotteriet....

Har också en polare som vann 250 000 på Triss för några år sen..

Tror han nästan aldrig köper lotter, men den här gången kommer han aldrig glömma.
Han och en annan kille var i Sthlm för att festa.. På fredagen var de på fest med ett 30-tal folk, varav ganska många honor. Han var jävligt kåt och försökte på allt och alla, men det slutade med att han inte ens fick doppa den äckligaste suggan där... Morgonen därpå drog de för att käka den obligatoriska bakismaten och inhandla lite snus före hemfärd... De pratade såklart om kvällen innan - och främst hur han INTE lyckades få sig nåt trots flera barmhärtiga försök... Såklart kläcker han ur sig 'Fan, turen måste ju vända nån gång - lika bra jag köper en triss'.. Sagt å gjort.. Den andra snubben kunde inte tro sina ögon när han skrapade fram 3 TV-apparater :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det där är faen helt omöjligt att vinna på...
Mitt rekord är ~22 nitlotter PÅ RAD, inte ens 25 spänn!
iofs över en tid på ca 6 månader men men...
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har aldrig nånsin vunnit mer än 25 kr på en lott. Men jag har stora planer på att vinna 50 000 i månaden i 25 år, jag ska bara invänta rätt tillfälle!
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Grannarna van tydligen på postkodlotteriet häromdagen, 100papp till dom och inget till mig för vi har inte samma postnummer!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top