http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,341230,00.html
Fy fan, jag åt en kebabrulle idag. Hur märker man om man är smittad?
Fy fan, jag åt en kebabrulle idag. Hur märker man om man är smittad?
Gustav1 skrev:Hur märker man om man är smittad?
McB skrev:Du dör.
Gustav1 skrev:Ja vad fan, det gör man ju förr eller senare ändå.
Gustav1 skrev:Du bor ju FAN i Sundsvall också.
Out_Spinner skrev:Och folk undrar hur fan man kan bli vegetarian
Som det ser ut idag på körrfronten med sjukdomar, fan och hans moster så tycker jag inte att det är så konstigt. Som du säger så är det fullständigt normalt att äta kött men själv tycker jag att man gott kan undvika det eftersom man idag klarar sig bra utan det. Är man dessutom en riktig djurvän så är det lätt att man blir vegetarianMavve skrev:Med tanke på att människan alltid har livnärt sig på andra djur så JA!!!! Man undrar varför andra blir vegetarian.
En tjej jag kände påstod sig vara allergisk mot kött
Som att vara allergisk mot röda blodkroppar eller vatten
750RR
Out_Spinner skrev:Som det ser ut idag på körrfronten med sjukdomar, fan och hans moster så tycker jag inte att det är så konstigt. Som du säger så är det fullständigt normalt att äta kött men själv tycker jag att man gott kan undvika det eftersom man idag klarar sig bra utan det. Är man dessutom en riktig djurvän så är det lätt att man blir vegetarian
Sallad hela livet? Du som tränar borde veta bättre om vad kroppen behöver och vad man bör stoppa i sig för att må bra Att käka sallad resten av livet tror jag ingen skulle må bra av. Det finns mycket man kan äta istället för kött och ändå få i sig av det man behöver. Så, spring iväg och ät ditt soltorkade flugätna kött nu. Jag vill absolut inte veta var det kommer ifrånMavve skrev:Jag har jaktlicens, du är min fiende nr1 *haha*
Tränar man som jag klarar man sig inte utan att tugga sol-tinat rått kött som gärna legat från morgonen tills klockan 02:00 när man är klar om natten
Så snart är det dags.....
Många klarar sig visst!
Kroppen anpassar sig efter omständigheterna och har man bara sallad i resten av sitt liv så får man väl äta det.
750RR
Känner du dig manad att bli vegetarian eller vad säger du? Allvarligt talat så gör inte jag reklam här. Jag diskuterar.Nicke skrev:Jag käkar ju kött och kommer nog att hålla på med det men jag har blivit blödigare med åren. Jag tycker fan synd om syrrans grabbs hamster som måste vara ensam i buren hela dagarna. Sen alla stackars kossor som bara får stå rakt upp och ner utan att ha nåt som kan kallas liv.
Jag jagar småvilt själv nån gång per år och det känns lite bättre att käka nåt som har fått ha nåt slags värdigt liv. Däremot blir jag förbannad på såna som ska försöka tvinga på andra sin livsstil (läs: vegetarianer och veganer).
Out_Spinner skrev:Sallad hela livet? Du som tränar borde veta bättre om vad kroppen behöver och vad man bör stoppa i sig för att må bra Att käka sallad resten av livet tror jag ingen skulle må bra av. Det finns mycket man kan äta istället för kött och ändå få i sig av det man behöver. Så, spring iväg och ät ditt soltorkade flugätna kött nu. Jag vill absolut inte veta var det kommer ifrån
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |