Har ni förnedrat några bilar?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Cyren skrev:
2134623 Nästan så att jag hänger med där :p
Du jag körde en dt orginal idag.. Den fick man använda en almänacka för att mäta 0-100... Sen toppa den 110... i nedförsbacke. DEn va fan drygare än julkalendern på tv..

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Förnedrade en 600-sport med traktormotarden igårkväll. Båda drog fullt, var som att stå stilla, ingen åkte ifrån den andre... sen kollade jag fram, då gick det fortare. :)

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Det var en bmw som försökte tränga in sig i högerfilen där jag låg. han försökte köra om mig precis innan det blev enfiligt han blinkade inte ens, men jag gasade så han inte han. Då hade jag skjuts med. Så det blev en dubbel ägning av bmwn.

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Tzr91 skrev:
2138314 Det var en bmw som försökte tränga in sig i högerfilen där jag låg. han försökte köra om mig precis innan det blev enfiligt han blinkade inte ens, men jag gasade så han inte han. Då hade jag skjuts med. Så det blev en dubbel ägning av bmwn.

Eller så gasade inte BMW:n? Det vet du inte...

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
Klart man dragit några bilar.. 0-100 på 6.5 som en RS gör är ju inte alla bilar som gör direkt :)

Sukalimpan

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki rg125 f
Tzr91 skrev:
2138314 Det var en bmw som försökte tränga in sig i högerfilen där jag låg. han försökte köra om mig precis innan det blev enfiligt han blinkade inte ens, men jag gasade så han inte han. Då hade jag skjuts med. Så det blev en dubbel ägning av bmwn.

det var det dumaste jag har hört på länge! Totalidiotiskt, sväjl stotlheten i stället för att eventuellt bidra till en olycka!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Min pappa tyckte vi skulle se vilken som va snabbast, min NSR mot hans 140hk V70, jag vann 0-100, och i starten är man grymmt mycket snabbare, höll dock igen och startade lika fort som han så det skulle bli lite roligare... Men efter 100 har man ju ingen chans...

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Itacha75 skrev:
2136694 Förnedrade en 600-sport med traktormotarden igårkväll. Båda drog fullt, var som att stå stilla, ingen åkte ifrån den andre... sen kollade jag fram, då gick det fortare. :)

Jag har racat mot en xr600... Han hängde på bra i första växeln(några meter bakom), men när tvåan åkte i så :D Men de va ju för han försvann fort som satan i starten och jag hade nyligen köpt hojen

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Ljunghusen skrev:
2141260 Jag har racat mot en xr600... Han hängde på bra i första växeln(några meter bakom), men när tvåan åkte i så :D Men de va ju för han försvann fort som satan i starten och jag hade nyligen köpt hojen

Jag låg på trean. Men antagligen för att sportisen var så satans svag på låga varv, och min tvärtom. :D

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Den här tråden får 100% SEAL OF fjortis!
:argpådato

Tzr91 skrev:
För det första tycker jag du ska mogna lite på insidan av skallen och för det andra så tycker jag de e helt fel o lägga sig på samma låga nivå som vissa nissar i trafiken har... skit i dom och svara med att ha ett uppträdande som visar att du är mogen istället... :7peta.

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Tzr91 skrev:
ja kan en erkänna att jag oxo har gjort precis likadant me en bmw me en turk i.... :tungan ...

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
alla dessa VOLVO raggare som tror att deras bilar gå´la som den stösta raketen är väll roligast att dra :yoparty

senast igår :banana

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...