Har ni inget för er?....6 säsonger med biker build off (streaming)

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Ursäkta men var kollar man på avsnitten? Hittar ingenstans där man faktiskt kan kolla på något avsnitt.

Normal

Normal
Gick med
8 Jan 2014
Hoj
Yamaha fzr600 streetfighter -89, Yamaha R1 -98 (Krockad), Yamaha R1 -04 (Såld sen Krockad)
Ursäkta men var kollar man på avsnitten? Hittar ingenstans där man faktiskt kan kolla på något avsnitt.

Kan vara att du är ironisk nu..
Men om du öppnar länken så ligger alla avsnitt på sidan, bara att välja och titta :)

Edit:stavfel

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent

Skärmavbild 2014-02-02 kl. 21.29.45.jpg

Såhär är sidan ut....klicka på de små stillbilderna som visar de olika avsnitten. Högre upp finns en liten mindre textrad med de olika säsongerna (högst upp på bilden jag klippte in)

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
View attachment 398829

Såhär är sidan ut....klicka på de små stillbilderna som visar de olika avsnitten. Högre upp finns en liten mindre textrad med de olika säsongerna (högst upp på bilden jag klippte in)

Kan vara en av de sämre uppläggen jag stött på. Om man ska gå efter texten under bilderna är det ju helt blandade avsnitt från olika säsonger eller så står det inte ens vilket avsnitt det är? Därav tänkte jag att det inte kunde vara rätt länkar. Förstår aldrig hur folk kan göra sånt här så dåligt, hur tänker man... Eller har jag fortfarande inte förstått det geniala konceptet?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA