Deadmetal skrev:Vi som tillhör den lite äldre generationen behöver inte sånt trams vi har råd att betala för oss (och andra)
Som svar på frågan: har inte kårleg
Viist är det så ... men med ett koncept som bygger på riktigt billig öl och sprit och att man ger fan i gällande krogregler är det svårt att misslyckasNalken skrev:Nationslivet måste upplevas innan man kan kan börja kritisera det
Nalken skrev:Nationslivet måste upplevas innan man kan kan börja kritisera det
Deadmetal skrev:Man ska kanske börja studera igen ?
M:et skrev:Äsch, det suger elefantballe att ha kårlägg!
Det är bara töntar som har det
Nike skrev:....... :kocko
M:et skrev:Och hur stavas ironi....
Klart jag skulle vilja ha ett kårlägg och dricka billig öl som alla andra i den här stan!
Men jag har kännt mig totalt malplacerad de få gånger jag varit på nation hittills.
Man hinner inte byta mer än 2 ord med någon främling innan de frågar vad man pluggat, med allt rätt givetvis, men det är hyffsat jobbigt att stå där och säga att man smitit in till deras lilla privata klubb.
Antar att det inte känns bättre att säga att man pluggat en 2 veckors kurs i språka på hebreiska på distans bara för att få dricka billig öl....
Krogen rockar
mibe04 skrev:Viist är det så ... men med ett koncept som bygger på riktigt billig öl och sprit och att man ger fan i gällande krogregler är det svårt att misslyckas
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|