Har ni sett/blivit utsatta för några roliga aprilskämt idag?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99

Bifogat

• HERE IT IS.jpg
    HERE IT IS.jpg
    25.1 KB · Visningar: 84

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Mr.Dna skrev:
Något för den pryltokige. Detta är en undervattensmotorcykel och kommer faktiskt snart att börja massproduceras. Kanske inte världen snabbaste (2,5 knop), men absolut en av världens absolut coolaste motorcyklar.
Pommfritts!! Den där ser livsfarlig ut :rofl :lol

DoJJaN

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Kommer
Mr.Dna skrev:
denna var ju fattig. Hoppas iallafall det är ett skämt :lol

Och här är texten till "saken":

Något för den pryltokige. Detta är en undervattensmotorcykel och kommer faktiskt snart att börja massproduceras. Kanske inte världen snabbaste (2,5 knop), men absolut en av världens absolut coolaste motorcyklar.

Ser allas huvud ut så när man sitter på den? :va

:tungan

Heinrich

Puderluder
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
B
Skickade detta mejlet till en polare idag, han blev totalt knäckt och sade att han aldrig mer skall prata med mig :hihi :hihi :hihi

Ajajaj, nu har det f-n skitit sig...
Metallica ställer in konserten på Ullevi pga att James Hetfield brände sig på någon pyroteknisk grej på spelningen i Denver igår.
Köpta biljetter återköpes hos sedvanliga återförsäljare för ordinarie pris minus serviceavgiften.
Livet är f-n orättvist!

Försök att ha det så bra som möjligt.
Mvh Henke

Fy f-n vad jag skrattade när han ringde :fyllisar :rofl

flemming

110 e för sakta
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
Suzuki gp 125, GSX R 1000-01,Rödmyra 98cc
Jaa , jag smidde en riktigt ond plan... :hihi

Jag gick in på Ok´s allbilverkstad där en kompis jobbar o sa att automatpumpen (JET) hade fått spader o pumpade ut hur mkt bensin som helst :kär högt o tydligt så att alla i hallen hörde :lol fatta alla 240 ägare som stod o låtsades inte överhöra :3freak hahaa vad dom kivades om att komma först dit så fort dom stuckit därifrån :hihi Min kompis gick inte på det för en sekund men vi gick båda o kollade på skiten när alla drog iväg huller om buller för att bli besvikna :hihi Yea! 1-0 i tävlingen flemming VS. alla spån :hihi

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
flemming skrev:

Jag gick in på Ok´s allbilverkstad där en kompis jobbar o sa att automatpumpen (JET) hade fått spader o pumpade ut hur mkt bensin som helst :kär högt o tydligt så att alla i hallen hörde :lol fatta alla 240 ägare som stod o låtsades inte överhöra :3freak hahaa vad dom kivades om att komma först dit så fort dom stuckit därifrån :hihi Min kompis gick inte på det för en sekund men vi gick båda o kollade på skiten när alla drog iväg huller om buller för att bli besvikna :hihi Yea! 1-0 i tävlingen flemming VS. alla spån :hihi

helt rätt... orkade inte hitta på nån för ja hörde Öz på P3 när han drog sina ruskigt dåliga skämt!! tror inte nån av mina polare blev lurad heller!! bättre lycka nästa år eller så får man hitta på nåt bra till maj...

Moonflower

Liten blå terrorist
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
KTM 640 LC4
flemming skrev:

:D :yoparty

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...