Robz skrev:Har inte sett dig på en stund
Byt däck o BYT OLJA!!
Kom sedan te Onsdagsgazzet - jag saknar ligga bakom o njuta
När man är SÄKER på att varvtalsstoppet är i form av skuren motor, så varvar han 4 - 5k till Vad sa du... 19k???
cbr_micke skrev:Hehe jag har fint bakdäck, och oljan ska kollas upp har haft dåligt me pengar till bensin för o va me på onsdagsgasen.. o sen när jag väl haft har jag jobbat kvällsskiftet, som t.ex nu nästa vecka när lönen kommer, jobbar jag kväll .. missar det då också .. men nästa vecka igen, då dyker jag nog upp.. ha de gutt robzan!
Avelin skrev:,,,humm,, är avatorn från din hoj?!
,,, hur jävligt varvar den där innan varvstoppet går in?!!!!
edit: Jaså,, där kom svaret,, 19k?!!! Helvete!! tycker min
hornet varvar på fint,, "bara" 13k
AkUsBike skrev:Kan du försöka fixa hans hemsida... se vad för alternativ han har. Är också sugen på en sådan. Var i lund bor du?
Gaghaghahgah dållig dag
cbr_micke skrev:Jag har försökt leta. men kan inte hitta.. jag vet iaf att affären hette Johns motorcycles och låg i närheten av motala.. killen som ägde var med i ett stall som körde ironman TT.. och var från nya zeeland från början tror jag han sa.. Du kanske kan ringa nått 118 118 och fråga efter den butiken.. annars finns det säkert hojjar till salu på utländska hoj"hemsidor" speciellt i australien och japan..
jag bor på väster här i lund.. närmre bestämt t.ex polhemskolan, shellmacken, ner mot folkparken.. mvh micke
AleX skrev:Då kan jag ju nästan se dig
jack_pil skrev:cbr 400 rr verkar inte vara någon direkt hit.. den ska vara ganska trist gemnfört med gsxr400 och zxr400... dock så är dne snygg och honda.. vilket kan förra en majoritet
jepp men vid det tillfället så gick jag på polhemcbr_micke skrev:Du bor ju i storp
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|