Har ni sett ?(film)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Fräck film och killen på hindan inne i stan såg säker ut. Men. Kan ni inte snälla hålla lekandet borta från bussar och andra hårda, arga saker...
Det är när en sån här filmning eller liknande körning går snett som det kostar oss andra motardande folk massa pengar och dåligt rykte. Fortsätter sån körning kommer Fbolagen snart börja straffa upp oss hårdare än vad de redan gör. Och tyvärr med all rätt.

Vill inte låta som en moralapa och jag gör likadant själv emellanåt men ni behöver ju inte hålla på och köra om bussar.
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
Supermoto skrev:
Fräck film och killen på hindan inne i stan såg säker ut. Men. Kan ni inte snälla hålla lekandet borta från bussar och andra hårda, arga saker...
Det är när en sån här filmning eller liknande körning går snett som det kostar oss andra motardande folk massa pengar och dåligt rykte. Fortsätter sån körning kommer Fbolagen snart börja straffa upp oss hårdare än vad de redan gör. Och tyvärr med all rätt.

Vill inte låta som en moralapa och jag gör likadant själv emellanåt men ni behöver ju inte hålla på och köra om bussar.


nästa gång kör vi om tåget :D närå förstår vad du menar!typ
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Supermoto skrev:
Fräck film och killen på hindan inne i stan såg säker ut. Men. Kan ni inte snälla hålla lekandet borta från bussar och andra hårda, arga saker...
Det är när en sån här filmning eller liknande körning går snett som det kostar oss andra motardande folk massa pengar och dåligt rykte. Fortsätter sån körning kommer Fbolagen snart börja straffa upp oss hårdare än vad de redan gör. Och tyvärr med all rätt.

Vill inte låta som en moralapa och jag gör likadant själv emellanåt men ni behöver ju inte hålla på och köra om bussar.

Äh håll käft /Kongo :tungan
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
h-street skrev:
Sweeet :tummenupp mer sånt, Nu till frågan, vad heter låten lr gruppen?
ska ut o filma idag så det kanske dyker upp en ny film i dagarna.
låten heter BLACK VELVETEEN-LENNY KRAVITZ grym låt!
 

paprika

fattig men glad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 ´04 & KTM EXC 250´05
Är det bara jag som får ett textdokument istället för en film?
 

Hemskesven

Mostly harmless
Gick med
20 Oct 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
xr 650 -00 crf450-08
Ey, jag var i bläsmå......erm.. Bollnäs i dag(med bil dock) spanade som fan, var var ni nånstans :va

Bara väntade på att få se en motardhuligan komma på framhjulet förbi torget :tummenupp :Bugar

Nåja bättre lycka nästa gång
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top