Har ni sett filmen "Biker Boyz"?

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Jahapp, då hade man sett den.....

Orsaken till varför jag skriver är att jag innan jag såg den spydde galla över den, men nu såhär i efterhand måste jag säga att jag blev lite positivt överraskad faktiskt. I o f s så va det kanske delvist pga att jag hade så extremt låga förväntningar på den, alltså missförstå mig rätt, den VAR dålig men om man jämför med 2 fast 2 furious som var rena rama dataspelet, så va det ju lite mera tanke med Biker Boyz, och mindre animerat tjafs. Så jag ger den faktiskt en hoj, av 5 möjliga, ganska bra, i o m att jag hade förhandstippat: 3 kalkoner av 5 möjliga...

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Såg den med inställningen att man kanske kunde få höra lite skön motorsång
men, nej... Inte ens det... :död
Räckte att läsa på baksidan så fattade man att bättre filmer finns... :arsele

Men men, se det fina, betalade inte för att se den i alla fall. :tummenupp

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Laddade hem den på jobbet. Brännde den på gratis cd-skivor. Ångrade med efter 2min tittande att jag lagt ner så mkt tid på att ta hem eländet. Minst ett par minuter.

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Såg den helt nyligen, jag kan inte låta bli att tänka, VARFÖR ?
Varför GÖR dom den överhuvudtaget ? att göra en hel film som riktar sig till MC-folk och sen inte överhuvudtaget prata med EN ENDA MC-förare ?

Jaaa, nu gör vi en film om segling här, och här kommer segelbåten, körande på sina hjul längs motorvägen ... :kocko

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
XJR skrev:
Varför GÖR dom den överhuvudtaget ? att göra en hel film som riktar sig till MC-folk och sen inte överhuvudtaget prata med EN ENDA MC-förare ?

Jaaa, nu gör vi en film om segling här, och här kommer segelbåten, körande på sina hjul längs motorvägen ... :kocko

hahahahaahha :D :D :tummenupp

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XJR skrev:

Öh? Va? :confused:

Hyr den på dvd å kolla in extra materialet kanske, så får du se att kom faktiskt tänkt till lite (mer än vad jag trodde) när dom gjorde den..... Kan inte påstå att ja skulle va nån fan av bling-bling/poser-livstilen, men man kan inte påstå att filmen skulle va helt påhittade fantasier, tycker jag.

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Lokke skrev:
.... Öh? Va? ....

Nej OK, lite förhastade omdömen kanske, jag blev bara så förb*nnad i slutet, med slutscenen där, den mest korkade slutscenen i filmhistorien, ungefär som att fickparkera en rymdraket, och att göra det på fullaste allvar med påföljande tårdrypande känslo-schvung som bara amerikaner kan ?

Sen är ju naturligtvis smaken som baken, och jag menade inte att min åsikt var rätt åsikt eller så.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XJR skrev:
Nej OK, lite förhastade omdömen kanske, jag blev bara så förb*nnad i slutet, med slutscenen där, den mest korkade slutscenen i filmhistorien, ungefär som att fickparkera en rymdraket, och att göra det på fullaste allvar med påföljande tårdrypande känslo-schvung som bara amerikaner kan ?

Sen är ju naturligtvis smaken som baken, och jag menade inte att min åsikt var rätt åsikt eller så.

Ok, jomenvisst va filmen skit. Det håller jag med om, men trots det så e det konstigt hur man på förhand förväntar sig det ena eller det andra av olika filmer. Som sagt så hade jag den förväntningen att den skulle va mer skit än vad den var, vilket resultarare i att jag blev smått positivt överraskad.

På samma sätt hade jag skyhöga förväntningar på Konungens återkomst, å därmed blev det en liten fadd eftersmak av just den filmen, TROTS att den va bra! Så mycket hänger på, tycker jag åtminstone, vad du förväntar dig av filmen. Därför e det kul att kolla sådana filmer som man inte vet nånting alls om. Om man utgår från att alla filmer är skit så kan man ju bara bli positivt överraskad.... :rolleyes:

woofes

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
inge just nu
Bland den sämsta skiten jag sett, tom sämre än From Justin to Kelly som ligger på 4:a på Imdb:s bottom 100 lista!

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
den där filmen e ständigt uthyrd när jag kommer in till videobutiken!! man kanske är lyckligt lottad ändå :D :confused:

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
haha, den filmen är ju så otroligt töntig. Speciellt racen så urbotat sämst!

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Såg filmen igår. Det var tur att man gick in med inställningen att det skulle vara den sämsta skit jag någonsin sett. Det var ett klart lyft att de lyckades med ljudet. De flesta hojarna hade rätt ljud, annars brukar alla hojar ha HD-ljud i jänkefilmer. Min slutsats om filmen: Justa hojar, dålig handling och overkliga rejs. Men de får man leva med...

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Lokke skrev:
På samma sätt hade jag skyhöga förväntningar på Konungens återkomst, å därmed blev det en liten fadd eftersmak av just den filmen, TROTS att den va bra!

Samma sak här... tyckte ettan å tvåan va bättre... blev allt för mycket pussande å traditionell romans med giftermål osv i trean... :zpy ...sånt som ja inte ville se/hade förväntat mig när jag skulle gå å kolla Konungens återkomst... :fatta!

...märktes nog att Tolkien dog förrän han fick klart den tredje boken å att det var hans son som tog över... :7peta

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM