Paradoxy
Guest
Haha. Men det verkar ju vara sjukt roligt. Har bara en polare som har gjort det, var tyvärr inte med den gången. Måste prova någon gång.![]()
Är det okej att förstöra folks saker bara för att det verkar sjukt roligt?
Haha. Men det verkar ju vara sjukt roligt. Har bara en polare som har gjort det, var tyvärr inte med den gången. Måste prova någon gång.![]()
Vart i skåne bor ni? Jag kommer över i helgen så skall jag se om det är kul att välta en bil. Jag provar givetvis på din bil!
Ja just precis som rubriken lyder har ni lyckats välta en bil med handkraft någongång?![]()
Jag å polaren försökte ett par gånger på fyllan för något år sedan men satan vad det blir tungt efter att fjädringen slutat hjälpa till.
Omoget? Ja! Roligt? JA!
Är det okej att förstöra folks saker bara för att det verkar sjukt roligt?
Vart i skåne bor ni? Jag kommer över i helgen så skall jag se om det är kul att välta en bil. Jag provar givetvis på din bil!
ULF, Du råkar inte bo på Råbyvägen 15 F. Jag kommer över med två grova vänner, borde räcka med tre stora personer för att välta din bil!
Vad säger du? Skall vi prova, det är kanske kul att välta bilar! Eller har du ångrat dig?
Fan vad tråkig du är. IDIOTFan, många är mogna här. IDIOTER![]()
jag har inte uppmuntrat spontana bilvält som de du uppmuntrar till![]()
Fan, många är mogna här. IDIOTER![]()
2fast4Hjo skrev:..du verkar behöva lite skoj i vardagen
Uppmuntrar jag personer till att välta okända personers egendom?
Frågade bara om jag fick välta din bil, det är ju så roligt verkar det som! Du har ju provat på andras egendomar, så kan jag prova på din bil!
Detta kan ni inte ha något emot, att finna Er bil på taket. Du vet ju hur kul det är...
Men hur fan kan ni tycka att det är rätt?
Det är ju fan inte precis som om det bara är att välta tillbaka den och köra vidare utan varken repor eller bucklor.
Esquire: Jag går på gymnasiet. Iofs tredje och sista året, men jag kan inte minnas att jag tyckte det var rätt att välta bilar för två-tre år sen heller.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |