andersbrink
hasenfrasen
Går det ens att skapa ett konto på sporthoj om man inte har blivit stoppad?
Jag har aldrig blivit stoppad på mc och max 45 gånger med bil.Går det ens att skapa ett konto på sporthoj om man inte har blivit stoppad?
På mc, -76 hembesök av bypolis (som bara frågade om hojen var min), -82 av med kortet en månad. -86 varning för hastighet och -18 blåsa en tidig söndagsmorgon. Med bil, mindre än 10 gånger under 40 år.Jag har aldrig blivit stoppad på mc och max 45 gånger med bil.
Tråden är lite väl gammal att ge goda råd om att övningsköra utan tillstånd fall man träffar på polisen som nu för tiden knappt finns på vägen..
Själv har jag blivit stoppad hundratals gånger, känns som flera tusen då... Fast senaste åren ser man knappt någon å än mindre blivit stoppad..
Sist va de för 2,5 år sen på mc vid Rosenhill av en bummse.. Varför man blivit stoppad så många gånger förr är att jag bodde i miljonprogramets område i 5 år å jobbade skift.. Kom hem vid 12 tiden på natten å då va man alltid intressant för Pecka..
Poliserna är inte alltid dom smartaste då för frågan va då många gånger va man va på väg.. Hem... Va har du varit... På jobbet.... Vid den här tiden.. Ja, ni jobbar ju oxå vid den här tiden... Va inte nu uppkäftig..
Har man bott i ett område där de buset finns så blir man behandlad efter de även om man är en vanlig skötsam person.. Klart man surnar på att bli behandlad på de sättet.. Även om de har gått massor av år så sitter de kvar i huvudet...
Fan va skönt å höra då...haha! En kollega fick också stå ut med det dära på väg till jobbet runt 03-04 varje natt. 2-3 ggr i veckan stoppades han. Fick lägga på 10 min på körtiden för att hinna stämpla in i tid ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|