har Roller fått damsällskap på hojen??

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Är du så sugen att åka Anneli att du åker med FoRTPLaNTAREN???

Nästa steg på vägen utför är väl att åka med mig! :crash

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Sweedo skrev:
Är du så sugen att åka att du åker med FoRTPLaNTAREN???

Nästa steg på vägen utför är väl att åka med mig! :crash

Men älskling!.. Vad e de jag hör?! .. e du svartsjuk nu igen..du VET ju att jag vill ofta! och eftersom du inte har samma lust så de e klart ja måste hitta en "stand in" ibland... :whip

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Anneli.a skrev:
Men älskling!.. Vad e de jag hör?! .. e du svartsjuk nu igen..du VET ju att jag vill ofta! och eftersom du inte har samma lust så de e klart ja måste hitta en "stand in" ibland... :whip

Men du klänger så...
..kan i och för sig beror på att jag inte har passagerardyna och fotpinnar :rolleyes:

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Roller har hyrt in en bodydouble som glider runt med ett stycke dam på pallen , han e bakis och bodydoublen glider runt så att vi tror att han fått napp :D

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Ken Keniff skrev:
Roller har hyrt in en bodydouble som glider runt med ett stycke dam på pallen , han e bakis och bodydoublen glider runt så att vi tror att han fått napp :D

Fick just en tokig idé

Någon som minns att kvinnor förut kunde köpa en mansdocka att ha i passagerarstolen i sin bil för att minska risken att råka ut för obehagliga typer när de var ute och körde..?

Tänk om man istället skulle köpa en Barbara och klä upp i ett mcställ och glida runt med på bönpallen.

Är jag först med den idén eller hann Rullarn före? :confused:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Caffe skrev:
Fick just en tokig idé

Någon som minns att kvinnor förut kunde köpa en mansdocka att ha i passagerarstolen i sin bil för att minska risken att råka ut för obehagliga typer när de var ute och körde..?

Tänk om man istället skulle köpa en Barbara och klä upp i ett mcställ och glida runt med på bönpallen.

Är jag först med den idén eller hann Rullarn före? :confused:

HahaHahHA.... jag tänkte faktiskt EXAKT den tanken tidigare ikväll som en kul film idé... fast det kostar som satan och är för mycket av ett projekt så jag avfärdade det direkt...

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
RoLLER skrev:
HahaHahHA.... jag tänkte faktiskt EXAKT den tanken tidigare ikväll som en kul film idé... fast det kostar som satan och är för mycket av ett projekt så jag avfärdade det direkt...

Lite pinsamt om hon smäller som en ballong ifall benet eller liknande kommer åt avgasröret. Gärna när man posörglider förbi donken och ska visa alla sorgligt desperata singelknuttar att man "fått napp".

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...