R-1000
Live for nothing or die for something
Hahaha underbart
Fråga din dotter, hon verkar rätt vass på matte och kan hjälpa pappsen med ränta/amortering
Att jag inte tänkte på det
Det skall bli
Hahaha underbart
Fråga din dotter, hon verkar rätt vass på matte och kan hjälpa pappsen med ränta/amortering
Som en tjejkompis sa "storleken har ingen betydelse det är hastigheten som är avgörande" 9
själv trivs jag på min R6. Men som familjemoppe är en Hayabusa helt okej
Det går faktiskt att lära sig utan att göra misstag!Om man inte gör misstag, så lär man sig inte. Försiktig har aldrig varit min melodi, man lär så länge man lever
Det går faktiskt att lära sig utan att göra misstag!
Och även om det nu är misstag inblandade i läroprocessen så är det inte nödvändigt att de alltid skall vara egna misstag, eller?
Det är förmodligen både omständigt och sannolikt också smärtsamt att insistera på att göra alla misstag själv!
Det mindre smärtsamma sättet som innehåller andras misstag kan rekommenderas!
Det går faktiskt att lära sig utan att göra misstag!
Och även om det nu är misstag inblandade i läroprocessen så är det inte nödvändigt att de alltid skall vara egna misstag, eller?
Det är förmodligen både omständigt och sannolikt också smärtsamt att insistera på att göra alla misstag själv!
Det mindre smärtsamma sättet som innehåller andras misstag kan rekommenderas!
Det är inga som helst problem att stoppa ett X2000 med bara handen, bara å dra i bromsspaken!Nu skall jag gå ut och stoppa ett X2000 med bara handen, det skall gå, för det har jag sett på tv.
Det är inga som helst problem att stoppa ett X2000 med bara handen, bara å dra i bromsspaken!
Some one did'nt get the memo
Att högre kubik inte nödvändigtvis betyder bättre prestanda är inget nytt.
större kubik kommer alltid att vinna gällande prestanda
Some one did'nt get the memo
Låter inte motsägelsefullt
Om man bara citerar vissa delar av en text utan att ha med hela sammanhanget så kan det bli väldigt fel, och en sak kan bli nåt helt annat vad det ursprungligen var.
With all do respekt, vad vill du ha sagt?
En GSX1400 är tröttare än en R6 som har en 233% mindre motor. Att högre kubik inte nödvändigtvis betyder bättre prestanda är inget nytt. Presentation av motor, motortyp och generation är mer relevant. Jag kanske missförstod dig i så fall knäpper jag en öl säg att jag missförstod dig
större kubik kommer alltid att vinna gällande prestanda, samma vikt, samma allt, samma tanke bakom motorn. Law of the physics
Så vad menade jag? Om man nu läser hela inlägget, som var långt ifrån en romanÄr det bättre om man phettar till det ?
Annars kan man sammanfatta det som att
Mer kubik kommer att vinna i de fall där mer kubik innebär mer prestanda.
Fast det blir mest att konstatera det uppenbara.
Så vad menade jag? Om man nu läser hela inlägget, som var långt ifrån en roman
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |