Har tungpiercing stor fördel när man.. Ehh.. Du vet..

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Hur stor fördel har den vid lapning, på en skala 1 till 10 där 1 = ingen skillnad och 10 = you never go back to en tunga utan.

Cheyer är nog rätt folk att lämna korrekt vittnesmål i ämnet, men kisar med tounge stud har nog fått kommentarer nog att ge en hint.

Seså! Jag vill veta om jag får ut nåt av att göra ett jäfla hål i tungan.

Beror på kanske.

Var väl inte stor skillnad när jag provade på för första gången med piercingen. hade då 16mm stav. Nu har jag 21mm :rolleyes:

FreddaGädda skrev:
2692594 Hur stor fördel har den vid lapning, på en skala 1 till 10 där 1 = ingen skillnad och 10 = you never go back to en tunga utan.

Cheyer är nog rätt folk att lämna korrekt vittnesmål i ämnet, men kisar med tounge stud har nog fått kommentarer nog att ge en hint.

Vad är det du ska lapa? :confused:

AndreasNo skrev:
2692624 Du kommer inte gå från "jaha" till "oh wow" bara för du drar i en stav i tungan vettu, du får nog öva lite först istället :D

Jag vill inte öva :(

MikkE skrev:
2692613 Beror på kanske.

Var väl inte stor skillnad när jag provade på för första gången med piercingen. hade då 16mm stav. Nu har jag 21mm :rolleyes:

Inte? Men skillnad i alla fall? Hur äre' nurå' med 21mm?

KalleNorton skrev:
2692627 Vad är det du ska lapa? :confused:

:brynad

KalleNorton skrev:
2692627 Vad är det du ska lapa? :confused:

Skäggbiff juh :slicka

Har själv inte nåt metallskrot i tungan men en god vän, tjej kan tilläggas kommenderade tungpiercing såhär när diskussionen var upp på en fest:

"Det är skönt om killen är bra på det. Är han oerfaren gör det oftast mera skada än nytta, metall kan vara vasst.."

FreddaGädda skrev:
2692631
Inte? Men skillnad i alla fall? Hur äre' nurå' med 21mm?
Nja, mkt kan bero på vart du har piercingen. Långt fram på tungan eller långt bak. Jag har min så långt bak man kan ha den. Typ. Så det blir ett jävla lipande, hehe.
Har heller inte provat med 21mm, vart lite på.. hrmm... latsidan :tungan

MikkE skrev:
2692784 Nja, mkt kan bero på vart du har piercingen. Långt fram på tungan eller långt bak. Jag har min så långt bak man kan ha den. Typ. Så det blir ett jävla lipande, hehe.
Har heller inte provat med 21mm, vart lite på.. hrmm... latsidan :tungan

Ähä! Jag tänkte sätta den så långt fram det rekommenderas ifall det blir verklighet. Fan att ligga där och skyffla ut tungan så mycket det går. Hellre har jag den längre fram. :gnissla

FreddaGädda skrev:
2692828 Ähä! Jag tänkte sätta den så långt fram det rekommenderas ifall det blir verklighet. Fan att ligga där och skyffla ut tungan så mycket det går. Hellre har jag den längre fram. :gnissla
Haha! :D
Tänk på att du kan börja läspa :näsblod

Piercade min för snart ett halvår sedan och jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan den nu. Älskar den. Min flickvän gjorde samtidigt och det är ******* skönt när hon är nere och jobbar! :tuttar :yoparty

FreddaGädda skrev:
2692594 Hur stor fördel har den vid lapning, på en skala 1 till 10 där 1 = ingen skillnad och 10 = you never go back to en tunga utan.

Men snälla. Åk till Thailand och öva på tekniken istället för att pierca tungan...

Man piercar tungan för andra skäl...

Du får träna istället... Piercing hjälper nog föga om man inte vet vad man gör innan...

FreddaGädda skrev:

AndreasNo skrev:
2692624 Du kommer inte gå från "jaha" till "oh wow" bara för du drar i en stav i tungan vettu, du får nog öva lite först istället :D

Japp det är bara att "ut o öva"... :hihi

Sen är det vissa som börjar läspa pga piercingen... - :tummenner

Biturbo skrev:
2693354 Du kan få suga min röv före och efter om du vill så ska jag tala om om det gjorde någon skillnad.

:arsele :D

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S