Har tungpiercing stor fördel när man.. Ehh.. Du vet..

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Har aldrig fattat det där med tungpiercing, förstår liksom inte syftet...
Men det är nog jag som börjar bli gammal...

BTW, Ex-sambon hade stav i tungan och det kändes skumt som faen när hon tuggade bult, nej naturellt och en som kan sina grejer ska det va...:tummenupp

Silverryggen skrev:
2693693 Har aldrig fattat det där med tungpiercing, förstår liksom inte syftet...
Men det är nog jag som börjar bli gammal...

BTW, Ex-sambon hade stav i tungan och det kändes skumt som faen när hon tuggade bult, nej naturellt och en som kan sina grejer ska det va...:tummenupp

:skrämd

Prova och sätt den så långt bak på tungan att du konstant killar kräkreflexen på dig själv och framstöter såna där sexiga hulkningsljud. Det gillar nog cheyen:gnissla

UrbanTiger skrev:
2693873 Va händer om en killes tungpiersing krokar ihopa med cheyens kuttpiersing :gnissla
Eller tvärtom, typ och dessutom samtidigt :va

Ja du:va

Allt det här lapandet kräver tydligen planering

Är det bara jag som tycker att piercing känns fjortis. Jag sammankopplar fenomenet piercing med fjortistjejer/killar och även vuxna white trash.

Maxxi skrev:
2694610 Är det bara jag som tycker att piercing känns fjortis. Jag sammankopplar fenomenet piercing med fjortistjejer/killar och även vuxna white trash.

White trash är en individuell definition. Min definition av white trash är amerikaner. Din är en annan, kanske?

Jag kan liksom inte koppla ihop en banjospelade, inavlad hillbillie med tungpiercing. Däremot ett halmstrå i munnen och hängselbyxor med bar överkropp, javisst!

Maxxi skrev:
2694610 Är det bara jag som tycker att piercing känns fjortis. Jag sammankopplar fenomenet piercing med fjortistjejer/killar och även vuxna white trash.
Kändes lite så också innan jag skaffade min. Varför jag har en var bara för att prova först. Den är ju bara att ta bort annars och det läker igen. Men nu har mer än ett år gott och jag trivs iaf med min. Jag går inte runt och flashar med den heller, tog över ett år innan mina gamla elever såg at jag hade en och det var när jag gäspade.

White trash :rolleyes:

Lustigt att den här tråden dök upp precis. Tänkte dra och pierca ena ögonbrynet imorgon eller nästa vecka. Kom igen nu - impulspiercing imorrn? ;)

Itacha75 skrev:
2694675 Lustigt att den här tråden dök upp precis. Tänkte dra och pierca ena ögonbrynet imorgon eller nästa vecka. Kom igen nu - impulspiercing imorrn? ;)
På nåt sätt tycker jag inte om piercingar mellan näsborrarna (om det inte är plåtniklas som passar i det) eller ögonbrynen..
Bara vad jag tycker :tungan

Vet inte vad du lever för liv, men är du ute och svinar, visa att du har en innan du börjar strula runt. Hade inte min så länge sa man inget så klaga de på att det känns som man slår tänderna i henne, men visa du att du hade en, så fick du ligga. Men att lapa biff på en som man hittat på krogen är inget jag gör, men då blev det en självklarhet från deras sida så jag tog bort den.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back