UrbanTiger skrev:Ger mig fan på att du kallar dig för Cliftina16 eller nått liknande och utger dig för att vara
Skalman skrev:Med tanke på meningsbyggnad, stavning, särskrivning samt det faktum att du hittade honom på snyggast.se tyder på att han är runt 13-14 bast. Kan man vara moppefucko INNAN man uppnått moppeåldern? Tydligen.
McB skrev:Clifton: skriv till honom att han är lurad. Hans hoj är en helt vanlig 98:a, och allt han har sagt hittils idiotförklarar honom.
Clifton skrev:Han skrev så här när jag sa att det inte fanns nån sån.
finns d visst men i begrändad
upplaga.skillnaden e att jag har
deltabox3 chassi,exup-avgassystem.sving
av GP-modell.graderad växellåda
Hur är det på din 03ans zx9 98 edition, är växellägena graderade där?soppatorsken skrev:Muhaha. Killen kan inte äga den där hojen eller så driver han med dig.
Kan "Graderad låda" betyda att växellägena är stansade eller uppmärkta nere vid pedalen så om man är tveksam på vilken växel som ligger i så böjer man sig ner och tittar?
UrbanTiger skrev:@Clifton, hälsa killen att du har hittat en köpare som betalar bra om han vill sälja
StAnger skrev:Det jag undrar över är vad fasen Clifton är inne på snyggast.nu för?
Clifton skrev:Har tråkigt. Satt o kolla på kul bilder.
Clifton skrev:Men har ingen pussel hemma. Vore fan fränt om det fanns nåt online =)
HA HA HA .... tycker faktiskt lite synd om dig som har så tråkigt att du gör Allers testen vi få ta e sup iställetStAnger skrev:Tror faktiskt att det gör det. Har tillochmed löst korsord på internet så jag ska väll inte snacka om att ha tråkigt egentligen
Men det är lite fascinerande, till vilka sidor man söker sig när man har tråkigt.
Hur uttråkad man måste vara för att göra äktenskapstest på Allers hemsida, eller nåt.
spoon skrev:satt och kollade på hans bilder.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|