Så lämpligt! Någon som kan ta på sig att fräsa en övre styrkrona? Kan dra ihop en CAD i ProE om det skulle hjälpa.
Fick en bild av Harris idag på hur den ska se ut.
det verkar vara en annons ur en norsktidning, med största sanolikhet är det min hoj
Jag kan höra mig för men jag åker till Australien på lördag och blir borta i 3.5 månad så det blir inte före februari som bäst.
Kolla annars med metall återvinningen utanför Lund på väg mor Bjärred, Flädje metallaåtervinning eller va de heter. Bushido har köpt material av dem, på gott och ont. Sen kan du ju försöka snacka med gubbarna på råmek i staffanstorp om de kan fixa fräsning, annars metallus i samma håla.
vat är 17 %
det var till och med 17.5% enligt gentlemännen
någon som vill sponsra mig....
Tja, har du bakhjulet kvar så. Har ett par andra på ingång, men gillar skivan på ditt hjul...
Vad händer med Forcella gaffeln nu då? Dom är ju rätt åtråvärda dom där pjäserna om man ska bygga en tidsenlig racer.
Bild på vår(min och min bror) Harris F1 FZ 750 -86
Den som i texten ovan kördes av Bo och Peter Granath på Bol d'or eller Le mans (eller båda två).
Hojen regades 1987 och kördes på bana och väg ett par år. Har nu blivit försäkringsbar igen efter 20 år i garaget.
Bild på vår(min och min bror) Harris F1 FZ 750 -86
Den som i texten ovan kördes av Bo och Peter Granath på Bol d'or eller Le mans (eller båda två).
Hojen regades 1987 och kördes på bana och väg ett par år. Har nu blivit försäkringsbar igen efter 20 år i garaget.
Tøff sykkel.. Og så har du allerede en OW 01? )
Håper det ordner seg med kåper. VAT skal du vel ikke betale? Du skal jo betale svenske avgifter, ikke engelske?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|