hastighetskontoller?

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Hej på er fartdårar! En liten undran från Pappsen är att om nån känner till vart man kan finna uppgifter om hastighetskontroller? Polisen har skyldighet att informera om detta tror jag men kanske finns det nån här som vet bättre. Vi har besiktiningsmän här på sporthoj men har vi nån liberal polis eller annan kunnig om detta tema?

Alltså: Vart finner man uppgifter om hastighets kontroller?

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Polisens hemsida funkar, där skriver dom ut var de skall stå, sen finns det ju polisvarning.com också, men den tjänste kostar cash,,

GP

Skruvad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! Det är för JÄVLIGT, helt enkelt...
Ring till farbror blå och fråga.
Eftersom de, som du så riktigt skriver, har skyldighet att tala om var de ska hålla hus kommer de svara...

Däremot tycker de oftast inte det är så kul när man glatt talar om att "då håller jag mig på andra sidan stan med min motorcykel idag då". Fick ett par riktiga sköningar på tråden förra sommaren :tummenupp

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
GP skrev:
Ring till farbror blå och fråga.
Eftersom de, som du så riktigt skriver, har skyldighet att tala om var de ska hålla hus kommer de svara...

Däremot tycker de oftast inte det är så kul när man glatt talar om att "då håller jag mig på andra sidan stan med min motorcykel idag då". Fick ett par riktiga sköningar på tråden förra sommaren :tummenupp

Ingen dum idé, klart man ringer och frågar. Tvivlar på att om polisen öppnar sig helt men de ska väl följa regler om någon :D Antar att man ringer trafik polisen...? Kanske finns det nån hemsida man kan tillförlita sig till? (polisens alltså..)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024