Mini Mulle
Ny medlem
Tja, är det ngn som monterat på en hastighetsmätare av ngt slag på sin minimoto? tex. cyckeldator eller liknande. I såfall har ni några tips om hur man bäst går till väga för att få en korrekt mätning?
Mini Mulle skrev:Tja, är det ngn som monterat på en hastighetsmätare av ngt slag på sin minimoto? tex. cyckeldator eller liknande. I såfall har ni några tips om hur man bäst går till väga för att få en korrekt mätning?
jag kan tjata för jag e intresserad tänkte sätta en på min när jag får denFluxir skrev:Cykeldator har ja monterat. funkar fint. lite problem att fästa magneten på framfälgen bara, men det fixade jag med en förlängd skruv kan ta en bild nån dag om du tjatar lite.
Launcher skrev:jag kan tjata för jag e intresserad tänkte sätta en på min när jag får den
tjat tjat tjat
blacktriple skrev:Provade att tejpa fast en GPS på den lille och ta en runda.
Då kan man se maxhastighet efteråt...
Fluxir skrev:kan den som kan tyda det där tala om för mig hur fort han körde??
chysst! funderade på något liknade,får svarva till nåt på jobbetFluxir skrev:nuså, har ja fixat nåra bilder.. håll till godo... inte så fint, men funkar klockrent!
obs, den är trådlös. det är helt enkelt en skruv, M8, men en M4 fast svettsad i andra änden. då magneten var M4 fick lösningen bli så.
men visar den verkligen rätt med så små däck??för mig att det brukar vara för för lite större hjul eller?Fluxir skrev:nuså, har ja fixat nåra bilder.. håll till godo... inte så fint, men funkar klockrent!
obs, den är trådlös. det är helt enkelt en skruv, M8, men en M4 fast svettsad i andra änden. då magneten var M4 fick lösningen bli så.
superbeast skrev:men visar den verkligen rätt med så små däck??för mig att det brukar vara för för lite större hjul eller?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|