hastighetsmätare

Poppe

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM 530 EXC/SMR 08
Hej, jag var ute och körde lite igår. då Lossnade min hastighets mätarvajer uppe från hastig hetsmätare. Vet ej hur länge den låg på marken och släpa, inte så länge tror jag. Men jag tappade den där grejen so man gängar i med=/ Någon som vet om man kan köpa såna löst eller måste jag köpa ny vajer och allt?
 
Last edited:

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Poppe skrev:
Hej, jag var ute och körde lite igår. då låssnade min hastighets mätarvajer uppe från hastig hetsmätare. vet ej hur länge den låg på marken och släpa, inte så länge tror jag. men jag tappade den där grejen so man gängar i med=/ Någon som vet om man kan köpa såna löst eller måste jag köpa ny vajer och allt?

Stor bokstav efter punkt!


Lossnade, inte låssnade.


Det kan finnas, kontakta din närmsta Yamaha Dealer och hör efter!
 

Poppe

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM 530 EXC/SMR 08
var där och hörde idag jag var tvungen att köpa allt. så det vart till att göra det.
 

Seb2e

seb2e
Gick med
29 Sep 2005
Ort
Onsala
Hoj
Mito 125cc
ang. vajern!

Poppe skrev:
Hej, jag var ute och körde lite igår. då Lossnade min hastighets mätarvajer uppe från hastig hetsmätare. Vet ej hur länge den låg på marken och släpa, inte så länge tror jag. Men jag tappade den där grejen so man gängar i med=/ Någon som vet om man kan köpa såna löst eller måste jag köpa ny vajer och allt?

-Ledsen att behöva säga det... men du måste tyvärr köpa ny vajer och montera på.
Delarna säljs inte varförsig. Men om du kikar in hos det företaget som du köpte hojen av, kan det vara möjligt att de har dom reservdelarna som du behöver... men räkna inte med det utan bered dig istället för en ny vajer.
// seb2e :tummenupp
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top