Zebba skrev:
2420893...
... Hur skulle han ha gjort om jag kom med en HD med långgaffel den skulle aldrig gå igenom...
...
Jisses... vilket liv...
Hade inte tänkt att svara, men ville bara säga att jag gör iallafall garagevändningen med min HD långgaffel lite då å då.
(Det måste jag nästan göra för att klara en U-sväng med den.)
I övrigt kan jag bara hålla med alla andra kloka talare i tråden:
1, Klarar man inte VV's
minimikrav att hantera sitt fordon så är det inte deras fel att man blir underkänd heller, träna mer istället.
2, Ta å lugna ner dig lite, den otrevliga gap- å skrik-attityd du visat mot folk här i tråden som faktiskt försökt hjälpa dig med kloka råd, visar på en oerhört omogen attityd som man verkligen inte vill se ute i trafiken.
Du är knappast ensam om att kämpa med körkortet, dom flesta som redan svarat här har redan klarat det du misslyckats med, och att inte lyssna på dom är knappast klokt.
Jag hoppas du hinner tygla ditt humör, och mogna till lite innan du klarar din uppkörning.
Det behöver du göra om du ska överleva första säsongen på hoj.
Lycka till.
Zebba skrev:
2421203 Nån som kan svara lite trevligt va roligt. De e få på detta forum som kan de.
Som man frågar får man svar.
Du kanske kan be dina föräldrar läsa dina egna inlägg i den här tråden, så kan dom nog förklara för dig var problemet ligger.