Hatten av för Caroline Olsen

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
3. Lawner - Hej hej tjockiskompis! Imponerande att en kille som dig ändå kan vinna i Rookie 600, måste betyda att du besitter en enorm talang!:tummenupp Gör saken lättare för dig och gå ner tio kg till.

Är det en utmaning?
Tjocksmock kan du vara själv :arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Jag vägde 89.5 igår med träningskläder. Sponsrar du med ett Highsiderställ om jag kommer ner till 80? :banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Är det en utmaning?
Tjocksmock kan du vara själv :arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Jag vägde 89.5 igår med träningskläder. Sponsrar du med ett Highsiderställ om jag kommer ner till 80? :banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

Däremot kan du få låna mitt ställ om du kommer ner till 80 kg:tummenupp
Det står Rachid Rachid på, folk kan gott tro att jag är en vinnare jag med:D

fick hon plats?det var ju fullt startfält väl

Klart hon fick plats. Hon hade ju tänkt köra där från första början, men tänkte hoppa över pga pengarbrist. Hon står med på listan så hon kommer att få kvala som alla andra.

Last edited:

Fredrik_H

SÅ Motorsport
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
Mekar racehojjar!
Detta kommer bli hur grymt som helst!

En bild på henne i fullfartan vill man ha på.. tänk axeln kommer ju hänga i backen!

Grymt läckert!

Carolinerr

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2008
Hoj
Honda CBR 600cc 2008mod
TAKK til Mats Nilsson og Aircode! Og ikke minst Rachid Rachid, takk for all hjelp. :) Nå sees vi alle i Falkenberg til helgen, jeg klarer nesten ikke vente :D

Jeg meldte meg på for en stund siden, og skulle gi beskjed i kveld om jeg skulle kjøre eller ikke så dette var helt i siste liten. Igjen, TUSEN TAKK!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
TAKK til Mats Nilsson og Aircode! Og ikke minst Rachid Rachid, takk for all hjelp. :) Nå sees vi alle i Falkenberg til helgen, jeg klarer nesten ikke vente :D

Jeg meldte meg på for en stund siden, og skulle gi beskjed i kveld om jeg skulle kjøre eller ikke så dette var helt i siste liten. Igjen, TUSEN TAKK!
Kanonbra, vi laddar kameran :yoparty

amoniax

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2007
Hoj
yamaha r6 -00
lycka till jente.. hade kommit å kollat men du drar ner hit å jag drar upp till norge.. men hoppas det går bra.. visa grabbarna vart skåpet ska stå :)

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Inte förra året, då körde jag standard och Torkel kittat. :mattias Fast han fick ändå däng :)

Har ju gått upp ännu mer i vinter och var således tvungen att köpa mer kubik för att kompensera.

Än en gång. Hatten av för Caroline.
Ja ja, jag var skadad och körde 2 s långsammare än jag brukar på Sviestad men ok du slog mig! :huvet
Synd man inte ska till Falken, verkar bli livat där!

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Da har Caroline og jeg hatt en lang prat, og lagt en helv.. taktikk:tummenupp Nå kommer det til å gå styggfort på Falken, glad jeg ikke kjører rookie600:arsele

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Da har Caroline og jeg hatt en lang prat, og lagt en helv.. taktikk:tummenupp Nå kommer det til å gå styggfort på Falken, glad jeg ikke kjører rookie600:arsele

Skoj!! Jag kommer och kollar.... Lycka till Caroline.

OT: Geir när får du din hoj, så du kan börja lägga upp din egna taktik :). Du skulle behållit Ducati-skrotet så du kunde kört BoTT i alla fall :D. I år hade jag nog kunnat utmana dig....

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
OT: Geir när får du din hoj, så du kan börja lägga upp din egna taktik :). Du skulle behållit Ducati-skrotet så du kunde kört BoTT i alla fall :D. I år hade jag nog kunnat utmana dig....

Aprilian kommer snart-kanskje-vet ikke-ingen info:näsblod Aner ikke, og ingen vet, men mange er igang med å få den hit. Og ja så dere alle kjørte fortere i år, grattis!! Men vet at det ville også jeg gjort, så da hadde avstanden vært den samme:arsele Nopp - seriøst, morro å se din utvikling! Og for egen del er deadline satt til neste fredag, er ikke ting på stell da så blir det Duc igjen, og da får vi jo evt testa utfordringen din:yoparty

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Aprilian kommer snart-kanskje-vet ikke-ingen info:näsblod Aner ikke, og ingen vet, men mange er igang med å få den hit. Og ja så dere alle kjørte fortere i år, grattis!! Men vet at det ville også jeg gjort, så da hadde avstanden vært den samme:arsele Nopp - seriøst, morro å se din utvikling! Og for egen del er deadline satt til neste fredag, er ikke ting på stell da så blir det Duc igjen, og da får vi jo evt testa utfordringen din:yoparty

Du är välkommen tillbaka :) självklart hoppas jag att du får hem Aprilian men det skulle vara skoj om du körde i BoTT igen.

Det är inte konstigt att Caroline är så snabb när hon har dig som förebild :yoparty . Jag kanske skulle anställa dig som personlig coach :)

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Du är välkommen tillbaka :) självklart hoppas jag att du får hem Aprilian men det skulle vara skoj om du körde i BoTT igen.

Det är inte konstigt att Caroline är så snabb när hon har dig som förebild :yoparty . Jag kanske skulle anställa dig som personlig coach :)

Hyggelig å være velkommen igjen, og må si jeg angrer litt på årets valg - men time vill sjow:) Tror ikke jeg skal ta på meg noe av æren for Carolines resultater. Det er en kombinasjon av tallent, sinnsykt guts (den jenta er den eneste jeg kjenner som har slått seg mer enn meg) og det å ha Thorvald Sæby som mentor:) Thorvald er den mestvinnende rr-fører i Norge ever, noe 10 NM-gull, og den eneste som har vunnt SO, SM og NM i to klasser samme sesong! Thorvald er rå til å få det beste ut av folk når det gjelder:yoparty

Johanna

Guest
vilken förebild du är! grymt imponerad!!
men kraschat så mycket för att bli så bra? ujuj vill inte förstöra min hoj. men kanske får sätta på nå sketna kraschkåpor och träna träna. Verkar va så kul
du är grym för att va 19 år och köra sådär bra! kör järnet tjejen=)

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Caroline tok en 1. og en 2. plass i helgens NM-runde på Mo i Rana:tummenupp Og nå med en lånt R6:yoparty

Otrolig tjej .. såg henne på anderstorp köra med världens lugn och ändå så pass snabb, henne måste man ju bara följa utvecklingen på .. Grattis Caroline :tummenupp

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...