Hayabusa 2008

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
hayagsxr1400R.jpg

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
Ca 195 hk på veven (angiven effekt) enligt artikeln ovan:tummenupp

Högre komp, undrar hur mycket mer den varvar??

Undra om denna motorn kommer att bli lika populär & trimvänlig som förra generationen??

lightvave

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
Hayabusa -99

Oh my God--- I am going to get sick, look what they have done ! wayyyyy
It looks like a modded Katana

Last edited:

Hulkomania

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
ZX-10R
Och ram men sedan skall mycket vara ändrat - baken såg inte nice ut :huvet - blir en ny tailguard och omgjord bakdel om man skall orka se på denna :hihi :tummenupp .//R

Håller med till fullo!
En annan känsla som slog mig när jag läste igenom fakta rutan var att den kändes snålt påställd... Ja menar, ska man komma med en efterträdare till den här hojen kan man väl göra det rejält... 250rwhp vs. 200kg tj.vikt vore ju roligare:tuttar

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Håller med till fullo!
En annan känsla som slog mig när jag läste igenom fakta rutan var att den kändes snålt påställd... Ja menar, ska man komma med en efterträdare till den här hojen kan man väl göra det rejält... 250rwhp vs. 200kg tj.vikt vore ju roligare:tuttar

Marklund ser nog till att ta fram grejer så att denna maskin går som en raket med :hojraket

Suzuki bidrar ju bara med "grundämnet" :gnissla

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
den här bilden e inte alls lik dom andra på busan från 08 ?? vilken e rätt här e den bra finare en dom andra bilderna jag såg särskilt baken

det är ju den andra bilden som gäller, tyvärr.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Tyckte det lät lite intressant att de ska smälla på insprut på RMZ450. Väl första seriösa i så fall (Cannondale körde med det de halvåret innan de konka). Vill prova!

Mr_M5

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Yamaha R1 -09 Black Edition...
Ser ut som en Förvuxen Snigel, ha ha haaaa*

Ibland tror man Suzukis designers har en ständigt ihållande bakfylla...

Sorry...

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Den uppfattning jag fått är att det är en moddad befintlig busa. Trist tycker jag! Hoppas jag har fel, hade hoppats på nåt som Hayabusan var när den lanserades -99, byggt från scratch för att bli värst i sin nich.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år