Totte skrev:
Föresten...andersson turbo skrev:HEHE den skulle tugga i sig hela din Triumph i inloppet om det vill sig illa
Totte skrev:Föresten...
Det här med avgasmotstånd. Varför vill man ha mindre eller mer?
630 jävla hk shiitt vilken jävla hojlahi skrev:Hittade lite bilder på Big CC Racings turbo-Hayabusa på 1600 kubik. Tänkte jag skulle posta dem... Med en mindre turbo än den på bilderna har hojen gett 540 hästar på hjulet. Nu tyckte de att det var dags för uppdatering med en större turbo. Till samlingsbilden med de olika aggregaten skrev de att de räcker till, från vänster till höger: 380 hk, 480 hk, 580 hk, 630 hk och den sista visste de inte än Det är alltså den som sitter på nu. Undrar om de siktar på världsrekord?
andersson turbo skrev:HEHE den skulle tugga i sig hela din Triumph i inloppet om det vill sig illa
karlings hoj har femtonhundra hkr ungefär utan turbolahi skrev:1853659Hittade lite bilder på Big CC Racings turbo-Hayabusa på 1600 kubik. Tänkte jag skulle posta dem... Med en mindre turbo än den på bilderna har hojen gett 540 hästar på hjulet. Nu tyckte de att det var dags för uppdatering med en större turbo. Till samlingsbilden med de olika aggregaten skrev de att de räcker till, från vänster till höger: 380 hk, 480 hk, 580 hk, 630 hk och den sista visste de inte än Det är alltså den som sitter på nu. Undrar om de siktar på världsrekord?
Jimsan skrev:2494460Andersson: din turbomotor är otroligt vacker
vonstefan skrev:2518695karlings hoj har femtonhundra hkr ungefär utan turbo
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |