Skrotnisse
What would Shervin do?
hur kan folk ens tycka det är underhållande? Ungefär som att sätta mike tyson mot en valfri stekare från djursholm i ringen och undra vad som händer.
backarå!!
hur kan folk ens tycka det är underhållande? Ungefär som att sätta mike tyson mot en valfri stekare från djursholm i ringen och undra vad som händer.
Hur kan folk ens tycka det är underhållande? Ungefär som att sätta Mike Tyson mot en valfri stekare från Djursholm i ringen och undra vad som händer.
Hur kan folk ens tycka det är underhållande? Ungefär som att sätta Mike Tyson mot en valfri stekare från Djursholm i ringen och undra vad som händer.
Mike Tyson mot valfri stekare från Djursholm, skulle vara riktigt kul att kolla på om du frågar mig. Visst blir det en kort match men klart det är kul att se stekar'n bli knockad
Underhållande men som du sa, man vet vad som kommer att ske
det som är roligt med filmen är att busan e såååå överlägsen. ja hade inte hängt med den bilen med min lilla 600:a
så snälla alla som skriver att de är tråkigt o bla bla bla, tyck de för er själva så kan vi som tycker det är kul o titta på få titta på det själva utan era tråkiga kommentarer.
Förr i tiden när Ferrari var da shit och man åkte ifrån en med sin hoj, då var det intressant. Men idag vet ju alla att hojarna går riktigt bra, en turbomatad hoj går ännu bättre. Jävligt tråkig video.
Hade hellre sett en original GSXR 1000, ZX10R, CBR1000, S1000RR eller Ducati 1199 mot en söndertrimmad bil som bilfolket tror kan lämna en literhoj. Det hade varit kul!
Japp det var jag som körde men hade skruvat ner laddet för det fanns ingen konkurans så det var inga 442 bakhjulshästar här inte
Dom verkar gå rätt bra annars
Drog en Lada Samara mellan två rödlysen på huddingevägen idag.
View attachment 368144
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |