Hayden ut ur MotoGP..Tack!

Status
Ej öppen för fler svar.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nicky körde mkt bra under denna period 2007. Det verkar va en upprepning iår på G då körningen satt bra på Assen. Snart kommer Saschenring och jag räknar med att Nicky kvitterar ut första segern.. :tummenupp

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
njae....men tack ändå!
Som sagt..uttrycker bara vad jag tycker. Man får tydligen inte ogilla en rider...
Men visst jag förstår att (G)Hayden-fans lackar ur :yoparty
Tack för ditt positiva inlägg :)

Ogilla vem du vill du. Det jag reagerade på var att du verkar inte fatta vad det är du skriver om.

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Att Haydens petas av Repsol honda är väl sin sak, men jag vill se honom på konkurrens kraftigt material i GP sammanhang.:) Han tillhör väl en av de förarna som har haft störst nackdel i samband med bytet från 990cc till 800cc.

Ut med West eller någon sån tråkig jävla förare o in med Hayden i nåt fabriks team. för hayden kan leverera, det lär vi nog se i de kommande racen när han har den "nya" hojen som passar honom bättre och även banor som han kör bra på. :tummenupp Sen en förare som t ex West leverar ju inte ett piss, bara ett par halvdåliga vurpor i sandfållan...och en o annan bättre placering i vått underlag. :rolleyes:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
:p

Ogilla vem du vill du. Det jag reagerade på var att du verkar inte fatta vad det är du skriver om.

kk...vad e det som jag inte vet ? upplys mig !!!
Jag vet ingenting, för jag tycker inte att hayden platsar i MotoGP ? Får man inte tycka eller ?
Tycker man inte som du...så vet man ingenting då eller ?
Svara på den frågan bara...så e jag nöjd!
Mvh

Gemenskapshatare ?

Strunta i att svara på den frågan..inget som intresserar mig....

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag vet ingenting, för jag tycker inte att hayden platsar i MotoGP ? Får man inte tycka eller ?

Fast du kan väl förklara varför vi ska sparka en av topp tio-förarna, en som faktiskt presterar generellt bättre än mer än hälften av fältet? Känns det inte lite dumt då om sämre förare får vara kvar? Eller? :va

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Mvh
Läs igenom inlägg #1,4,40,42,44,66,81,97 och 102 i den här tråden så fattar du vad han menar(kanske)...

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Läs igenom inlägg #1,4,40,42,44,66,81,97 och 102 i den här tråden så fattar du vad han menar(kanske)...

Tack.

Mvh

Läs inlägg #109.

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
:)

Fast du kan väl förklara varför vi ska sparka en av topp tio-förarna, en som faktiskt presterar generellt bättre än mer än hälften av fältet? Känns det inte lite dumt då om sämre förare får vara kvar? Eller? :va

Ne men jag tycker ju så om andra förare med...stör mig X-tra på Hayden för att han behandlas som att han e världsmästare fortfarande. Tycker inte att han förtjänar all uppmärksamhet. Stackars lille Pedrosa får inte allt lika många erbjudanden vad det gäller reklam....bara för att han inte har en lika färgstark personlighet/är en 'prettyboy'/talar engelska lika bra mm.
KK...han kanske inte är helt talanglös..men han e inte märkvärdig grymm heller...definitvt inte tillräcklig för att glida med Resposl Honda.
Repsol Honda är det tyngsta stallet i MotoGP i min mening....då ska man ha riktigt tunga förare med !

Mvh

Med andra ord..allt jag har sagt e bajs....så jag ska hålla käften då ?
Inlägg #1 har ni svar på allt...jag skriver för 1000:e gången VARFÖR jag TYCKER så..
Lika bra att sweedie eller nån annan admin stänger ner tråden.

SH:s forum är tydligen inte till för att diskutera o säga vad man tycker
utan till för att fösöka vara coolast...och skriva illa om någon annans inlägg..
När jag startade tråden så tänkte jag att det skulle vara kul o lufta lite tankar....

jag vet inte...rätta mig om jag har fel om forumet...men det är den känslan jag har fått.

Mvh

Last edited:

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Ne men jag tycker ju så om andra förare med...stör mig X-tra på Hayden för att han behandlas som att han e världsmästare fortfarande. Tycker inte att han förtjänar all uppmärksamhet. Stackars lille Pedrosa får inte allt lika många erbjudanden vad det gäller reklam....bara för att han inte har en lika färgstark personlighet/är en 'prettyboy'/talar engelska lika bra mm.
KK...han kanske inte är helt talanglös..men han e inte märkvärdig grymm heller...definitvt inte tillräcklig för att glida med Resposl Honda.
Har du fakta för att Hayden får mer uppmärksamhet och reklamerbjudanden än Pedrosa? Min egen uppfattning är att det är precis det omvända. Hayden glider inte med, han jobbar hårt, en av de hårdast jobbande förarna faktiskt. Alla som kör i MotoGP är "märkvärdigt grymma", iaf. sedan Ellison fick foten.
Repsol Honda är det tyngsta stallet i MotoGP i min mening....då ska man ha riktigt tunga förare med !
Om Repsol Honda ska ha "riktigt tunga förare" så ska de inte satsa på Pedrosa :D
Med andra ord..allt jag har sagt e bajs....så jag ska hålla käften då ?
Inlägg #1 har ni svar på allt...jag skriver för 1000:e gången VARFÖR jag TYCKER så..
Lika bra att sweedie eller nån annan admin stänger ner tråden.

SH:s forum är tydligen inte till för att diskutera o säga vad man tycker
utan till för att fösöka vara coolast...och skriva illa om någon annans inlägg..
När jag startade tråden så tänkte jag att det skulle vara kul o lufta lite tankar....

jag vet inte...rätta mig om jag har fel om forumet...men det är den känslan jag har fått.

Mvh
Det är en sak att du ogillar Hayden, det är nog inte det som andra vänder sig emot i dina inlägg. Det är dina påstående, som t.ex. angående det om bränslebesparande körning och nu senast då att Hayden får mer uppmärksamhet. Det är du som försöker vara Balla-Allan och spela cool, ingen annan.

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
jupp

Har du fakta för att Hayden får mer uppmärksamhet och reklamerbjudanden än Pedrosa? Min egen uppfattning är att det är precis det omvända. Hayden glider inte med, han jobbar hårt, en av de hårdast jobbande förarna faktiskt. Alla som kör i MotoGP är "märkvärdigt grymma", iaf. sedan Ellison fick foten.
Om Repsol Honda ska ha "riktigt tunga förare" så ska de inte satsa på Pedrosa :D

Det är en sak att du ogillar Hayden, det är nog inte det som andra vänder sig emot i dina inlägg. Det är dina påstående, som t.ex. angående det om bränslebesparande körning och nu senast då att Hayden får mer uppmärksamhet. Det är du som försöker vara Balla-Allan och spela cool, ingen annan.

Japp, jag har fakta ang både Pedrosa och haydens reklam intäkter..vad säger du nu då ?

Förklara gärna för mig hur jag spelar balla-allan..något som tydligen undgår mig.
Pedrosa ÄR en av de tyngre åkarna...med blotta 48 kg i vikt.

Så du menar att bränsleförbrukning inte är en del av sporten eller vad ? vad var d som var så konstigt med inlägget om bränsleförbrukning som e såå allan-ballan ???

du säger juh själv att det är DIN UPPFATTNING...och jag dömer dig inte för det...försök så får du se att d funkar!

FORTFARANDE så talar jag inte om fakta...utan vad jag TYCKERR...e d så svårt att fatta ?

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Japp, jag har fakta ang både Pedrosa och haydens reklam intäkter..vad säger du nu då ?
Dela gärna med dig. Siffror för i år eller 2006? Nationellt eller internationellt? För de flesta är nog uppfattningen att Pedrosa är Repsols förste-förare i år.
Pedrosa ÄR en av de tyngre åkarna...med blotta 48 kg i vikt.
Obs, skämt - se smiley.
Så du menar att bränsleförbrukning inte är en del av sporten eller vad ? vad var d som var så konstigt med inlägget om bränsleförbrukning som e såå allan-ballan ???
Du kan se svaren i tidigare inlägg, om du läser dem.
FORTFARANDE så talar jag inte om fakta...utan vad jag TYCKERR...e d så svårt att fatta ?
Jag har iaf. fortfarande svårt att förstå varför du är så het på att slänga ut Hayden ur MotoGP. Topp-tio är alltså inte tillräckligt för att motivera närvaro i klassen? :va

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
J

Inte ett dugg. Men säger man vad man tycker så får man räkna med mothugg. Du verkar lite dålig på att diskutera.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Inte ett dugg. Men säger man vad man tycker så får man räkna med mothugg. Du verkar lite dålig på att diskutera.

Jo d e nog sant...
blev bara så paff när jag glatt lade in tråden och såg den utvecklas till ett monster :gnissla
sry för en defensiv inställning....har lite svårt för människor som är o3vliga när man själv (iaf) försöker ha en vänlig inställning....

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jo d e nog sant...
blev bara så paff när jag glatt lade in tråden och såg den utvecklas till ett monster :gnissla
sry för en defensiv inställning....har lite svårt för människor som är o3vliga när man själv (iaf) försöker ha en vänlig inställning....
Antagligen läser du inte dina egna inlägg som du läser andras. Kan inte se på vilket sätt som dina är trevligare.

Men har du Repsol-lönerna för i år? Vad fick förararna för den internationella Michelin-kampanjen? Eller vad är det för uppgifter om reklamintäkter du har? Källa, årtal? Det vore väldigt intressant att få ta del av dessa. Om Hayden verkligen tjänar mer så beror det kanske på den nationella hemmamarknaden?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept