Haynes till Husa 650 -02??

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Sverige
Hoj
KTM 625 SMC -05
Som jag förstår det så har Haynes tidigare gjort servicemanualer till Husaberg 650 men nu slutat med det. Det är inte så att det är nån här som sitter på ett sådant ex som stämmer överrens med årsmodell 2002 och kanske vill sälja den?
Eller nån som har hittat den som PDF och vill låna ut den?
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag har för mig att husaberg har egna servicemanualer som man kan ladda ner från deras hemsida.
 

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Sverige
Hoj
KTM 625 SMC -05
Jo jag har dragit ner dom, men de är väl inte kompletta? Tycker de enkla stegen i Haynes är bra oxå som är nyttigt för en amatör som jag :)

Men tack för tipset ändå! :tummenupp
 

Regalis

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
Husa Fs 650 e -04 Yamaha MT09 14
Hallo. Jag har googlat husaberg stuff i 4år och aldrig sett något från Haynes, för litet märke för dom. sen verkar det rätt korkat om dom skulle gjort det iom husaberg delar med sig utmärkta manualer gratis. Som när posten skulle ta betalt för e-post :)

Husabergs egna manualer har allt man behöver, tyvär är dom till dom äldre modellerna lite dåligt scannade, Med användar och servicemanual kan man göra precis allt arbete på dom, förstår man inte dom så är det nog bättre att lämna iväg till nån som kan, det är ju inte en moppemotor precis. Vill nog påstå att mycket (långt ifrån allt)(läs igen {---) problem är ägarrelaterat, breoende på hemma skruvare som tror dom är bättre än dom är.
Skrivet med stor risk att detta skall missförstås, jag idiot förklarar ingen. vill bara uppmärksamma..

Mvh
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top